Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. masosz

    Cześć.

    Cześć Macieju.
  3. Yesterday
  4. Dondi

    Cześć.

    Witamy :)
  5. Kolega organizuje event kartingowy na torze WRT w Krakowie. Link do eventu: https://www.facebook.com/events/192965601335153/ http://kartingshow.pl/ Link do Toru: http://krakow.wrt-karting.pl/ Serdecznie zapraszam. Byłem rok temu i świetnie się bawiłem!
  6. Powiem ci Hermes że cierpliwości ci nie brak.
  7. Ertek

    Cześć.

    Cześć kolego!
  8. Hermes

    Cześć.

    Cześć Maćku! Witamy na pokładzie!!
  9. maciek

    Cześć.

    Siema wszystkim, tez zostałem zachęcony do przyłączenia sie, więc zaczynam lekturke;)
  10. Nowa pompa leży w serwisie. Pan Marek czeka na akceptacje gwarancji w Bratysławie. Moto powinno być gotowe w tym tygodniu!
  11. Last week
  12. Jutro dzwonie do Pana Marka i zobaczymy co powie. Trzymajcie kciuki!!
  13. Ja tam jednak jestem raczej po stronie producenta a dużo winy widzę w serwisach. Trochę interesowałem się produkcją podzespołów (również z KTMa), badaniem ich jakości i odporności i wierzcie mi lub nie, ale producenci naprawdę cisną z tych podzespołów ile się da, żeby później wszystko grało. Oczywiście wszędzie trafiają się błędy i niedoróbki, masówka, ale po to są serwisy - oni mają to wyłapywać. Pomyślcie sami: przecież motocykl to skończona liczba podzespołów, da się to ogarnąć, pewne symptomy można od razu powiązać z jakimś elementem - w przypadku Hermesa trzy niezależne osoby walnęły mi prosto w oczy "pompa paliwa" lub ogólnie "układ paliwowy". A jego moto trzeci raz w serwisie stoi... nie wiem, nie znam się...No i zgadzam się z Andrzejem, tyle że tego postępu raczej nie zatrzymamy.
  14. old1977

    1050 zgasł podczas jazdy. Po odpaleniu też gaśnie

    widzę że niestety nowe konstrukcje nacikane elektroniką i nie potrzebną elektryką dosięgają te same bolączki co auta,prowadząc parę lat warsztat niestety spotykałem się z takimi problemami i niestety są to ciężkie usterki do zdiagnozowania ale podstawy jakich się nauczyłem to zimny chodzi ciepły zaczyna świrować 1.czujnik obrotu wału (HALL) 2.moduł zapłonowy (zimne luty raczej starość w nowszych konstrukcjach też się zdarzały) 3.masy ogólnie 4.pompa paliwa po nagrzaniu zaczynała świrować 5.sterowniki silnika(najczęściej europejczyki w japońcach w mojej karierze nie spotkałem uszkodzonego sterownika)
  15. O, dzięki za uwagę. Jak się odezwie Pan Marek to popytam. Póki co ani słychu ani widu po jakiś informacjach...
  16. PawełS

    Motowyprawa do Maroka

    Chcesz pojeździć na swoim motocyklu po czarnym lądzie? Umożliwimy Ci to. Oferujemy bezpieczny i ubezpieczony transport motocykla do//z Malagi. Przygotowanie tras, noclegów oraz dokumentacji fotograficznej z Twojego wyjazdu. Maroko to oddalone zaledwie o czternaście kilometrów od naszego kontynentu państwo. Zaskakuje swoją bogatą kulturą i pięknym krajobrazem. Kraj ten posiada niezwykle bogatą przeszłość, pozostałości z czasów rzymskich oraz perełki kultury Islamu, a na dodatek bezgraniczne piaski pustyni sprawiają, że czujemy się tu wyjątkowo. Znane na całym świecie targi w miejscowościach Fez i Marrakesz, przyciągają barwnymi dywanami, bibelotami i innymi pamiątkami, których nigdzie indziej nie można kupić. To kraj kontrastów, w którym możemy zarówno napić się Coca Coli z automatu w McDonaldzie, jak również wypić, zaparzoną podczas wyjątkowego rytuału, mocną kawę czy miętowa herbatę. Terminy : 07.10 - 16.10.2018 r Czas trwania: 10 dni Długość trasy w Maroku - ok. 3.200 km Miejsce rozpoczęcia i zakończenia motowyprawy: Malaga Koszty: - transport motocykla do/z Malagi w zależności od wagi – 3500 PLN - przygotowanie trasy, noclegów, pamiątkowa koszulka, naklejka, support - 500 PLN Pozostałe koszty po stronie uczestnika: - bilet lotniczy do Malagi w obie strony - ok. 200 euro - prom do Afryki, noclegi w hotelach ze śniadaniami - ok. 600 euro (motocykl + kierowca) - paliwo na trasie przejazdu - ok. 200 euro - wyżywienie - ok. 200 euro Kontakt: Paweł Seweryniak - 601 260 590, e-mail: pseweryniak@gmail.com
  17. Marcin, w tym filmie gość mówi o dwóch akcjach serwisowych pomp paliwa w 1090R. U nas nie wiem czy jakaś akcja była? No a w związku z tym co z pompami w 1050? edit: http://advrider.com/index.php?threads/fuel-pump-recall-1290r-anyone-else-get-a-call.1272978/ a tu link do akcji serwisowych, ale to pewnie znasz https://www.ktm.com/service/safety/
  18. Nie. Czekam cały czas na telefon kiedy bedzie do odbioru
  19. Odebrałeś już ?
  20. Ponoć "padła" pompa paliwa, że za male ciśnienie paliwa było... Ciekawe czemu od razu tego nie zdiagnozowali, tylko drugi raz musiało się to wydarzyć...
  21. Earlier
  22. umiar

    HELD CARESE II + Held Torno II

    W defenderze możesz zamówić kurtkę do sklepu, przymierzyć a jak ci nie spasuje, zostawiasz. Oczywiście piszę o Rev’it - bo mają coś na zasadzie przedstawicielstwa. A Helda z kolei zawsze mocno chwalą sprzedawcy w ATM Motocykle na Balickiej - tak na marginesie.
  23. Hermes

    HELD CARESE II + Held Torno II

    Tak też zrobie. W MM na Prostej nie mieli zbyt dużego wyboru na miejscu :(
  24. umiar

    HELD CARESE II + Held Torno II

    Podjedź (jesli nie byłeś, ale pewnie byłeś) do defendera w Krakowie, spróbuj Rev'it'a, moim zdaniem najlepsze w tej klasie. Nie zaproponuję konkretnych modeli z ale znam Sand Urban i Tornado, ponadto używam dżinsów i też wymiatają.
  25. umiar

    KTM Adventure 1090R

    No i byłem dzisiaj w Katowicach, niestety testówki 1090 jeszcze nie przygotowane. Mają być gotowe na dni otwarte KTM 26-27 maja, jedynie stoją na salonie, więc można się przymierzyć. Ogólnie potwierdzam, że 1090R jest wysoka, ale myślę, że do ogarnięcia. Czekam na jazdy. Bo jak miałbym tylko okiem wybierać (a są na forum tacy, co stosują taką metodę ;-) ), to brałbym eRke. EDIT: Polecam generalnie wizytę w Katowicach, sporo fajnych maszyn, można bezpośrednio porównać sobie KTMy między sobą, do Ducati, stoi Triumph 800XCX(chyba taki), od razu można wyłapać pewne niuanse w ergonomi, działaniu, wyważeniu. A i obsługa wygadana i chętna do pogadania i pokazywania. Nawet na szybko położono mi Multistradę na podłodze, żeby pokazać jak nisko jest środek ciężkości i przez to łatwo ją dźwignąć.
  1. Load more activity
×

Important Information

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.