Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Hermes

    Forumowe koszulki

    Hahahaha! Super :D Wrzuć foty!
  3. staszek_s

    Forumowe koszulki

    Koszulki wyglądają rewelacyjnie! Jeśli tak samo się będą sprawować w upałach to nie mam uwag :) za tydzień ruszamy na Bałkany, postaram się godnie reprezentować forum :)
  4. Last week
  5. Hermes

    Ceny paliw na świecie

    O, dzięki za linka!!
  6. Neno

    Honda CRF 1000 Africa Twin dla poczatkujacych

    Zgoda, ale CRF1000 jest baaardzo blisko do tego określenia. Wszystko oczywiście zależy od potrzeb.
  7. Neno

    Ceny paliw na świecie

    Polecam sprawdzać tu (zawsze aktualne i sprawdzone info): https://pl.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/
  8. Neno

    Forumowe koszulki

    Wg mnie w realu wyglądają lepiej niż na wizualizacji ;) Czekam Staszku na Twoją opinię!
  9. staszek_s

    Forumowe koszulki

    Właśnie wczoraj zamówiłem, zobaczę jutro jak to się prezentuje :)
  10. Hermes

    Forumowe naklejki

    Ma ktoś jakiś kontakt do sprawdzonej drukarni co mogliby nam zrobić naklejki?
  11. Hermes

    Forumowe koszulki

    W razie czego u @Neno są koszulki z byłego zamówienia: https://allegro.pl/termoaktywny-tshirt-koszulka-motocyklowa-allriders-i7139137438.html
  12. Hermes

    Hermesowy KTM 1050 Adventure

    Kufry mam swoje i póki co zamierzam ich zmieniać. Ale widziałem i dotykałem produktów Apduro i muszę powiedzieć że Paweł z Andrzejem robią świetną robotę!!
  13. umiar

    Hermesowy KTM 1050 Adventure

    Marcin a kufry APDURO już masz?
  14. dudek

    Hermesowy KTM 1050 Adventure

    No! i żeby mi to było ostatni raz !
  15. Dondi

    Hermesowy KTM 1050 Adventure

    Nie kwadrat, a trapez:) Dudka spytaj:)
  16. WieRcik

    Hermesowy KTM 1050 Adventure

    Na zmianę raz lewą raz prawą trzyma , a Ty jak zwykle szukasz krawdratury katema
  17. Dondi

    KTM Adventure 1090R

    Afryka jak na to nie patrzeć jest cięższa, słabsza, więcej pali i cenowo wcale nie jest rewelacyjna w porównaniu do KaTeeMe. Jeździ fajnie, trochę bardziej nurkuje, ale to raczej wina mojej masy. I ma irytująco ustawione kierukowskazy, czyli co chwila trąbisz przy zmianie kierunku :) A tak to jeden i drugi to super moto. Przy afryce na pewno lepszy serwis.
  18. Dondi

    Hermesowy KTM 1050 Adventure

    I na najmniejszym stopniu grzeją jak szalone...zapomniałeś dodać :):):):p
  19. Hermes

    Hermesowy KTM 1050 Adventure

    Tak. Pod lampą było wyprowadzone ichniejsze gniazdo pod manetki KTM. Ciach wtyczkę i na kostce połączyłem :P
  20. umiar

    Hermesowy KTM 1050 Adventure

    e tam tak sobie tylko szukam, patrze, myśle ;-). wiesz jak jest...:D Grzane manetki instalowałeś do gniazd wbudowanych (sterowanie z motocykla)?
  21. Hermes

    Hermesowy KTM 1050 Adventure

    Mam gmole i płytę pod silnik firmy Heed. Póki co nie miałem okazji przetestować ich wytrzymałości ale wydają się solidne. Jak będę w okolicy to możesz looknac osobiście jak się mają. W każdym razie mógłbym polecić PS Kompletujesz juz akcesoria? :D
  22. umiar

    Hermesowy KTM 1050 Adventure

    Marcin, brałeś gmole od HEED? Jak je oceniasz? Szukać czegoś mocniejszego czy te są ok?
  23. umiar

    KTM Adventure 1090R

    nie kuś!!! Jest coś dziwnego w tych motorach ADV: znajomemu poleciłbym afryke, ale sobie wziąłbym kata...
  24. Hermes

    KTM Adventure 1090R

    Jak nie 1090R to co :P
  25. Earlier
  26. umiar

    KTM Adventure 1090R

    Teraz nie wiem czy mieszać sobie w głowie i testować inne... Ceny też lecą...
  27. Hermes

    KTM Adventure 1090R

    Super, że wreszcie się dosiąść dzika. Wybór dokonany? :D
  28. umiar

    KTM Adventure 1090R

    ...cd byłem na jeździe 1090R. Pierwsze zaskoczenie: w momencie, gdy ruszasz, waga znika! Niby środek ciężkości wysoko, niby koń wysoki (przy wzroście 180cm do ziemi dotykałem jedynie czubkami butów), ale składa się niesamowicie. Ja wiem, że tak wszyscy piszą, ale naprawdę tak jest. Wkręca się na obroty niesamowicie, sprzęgło, biegi: wszystko chodzi lekko jak w enduraku. Oczywiście jak to ktm: sprzęgło tłucze, coś tam rzęzi, klekocze, wydech brzmi dziwnie, zestaw dźwiękowy takie, że właściciel yamahy lub hondy dostałby zawału. Taki urok. Zjazd w las, szutry, czasem trawiasto, czasem dziury: tu zaczyna dopiero jechać. Dużo robią opony TKC80. No i zawias. Fajnie sprężysty, daje sporo pewności przy dziurawych leśnych duktach. Podobnie przy dodaniu gazu w zakręcie: tyłek ucieka lekko ale wszystko pod kontrolą - nawet dla totalnego amatora, jak ja. Był nawet taki moment, że przyzwyczajenia z lekkiego enduro dość ostro poleciałem przez teren po karczowaniu lasu, sporo ścinek, dziury, miękko, ale skurczybyk trzymał linię i przeleciał niemal górą (wiem, wiem, fantazja ale czułem się jak Chris Birch). Nie miałem spodni i butów do takiej jazdy, więc nie dało się sprawnie jechać, ślizgałem się po baku kolanami, poza tym kierownica była trochę źle nastawiona do jazdy na stojąco. Generalnie jazda po nieutwardzonym daje sporo satysfakcji. Co do jazdy szosowej: opony sprawiają, że nie jest to gładka jazda, czuć jak przedni zawias musi poprawiać oponę. Mnie nie przeszkadza, bo wolno jeżdzę, ale w dalsze szosowe wyprawy chyba zmieniłbym na coś gładkiego. Pomijając opony: składa się w zakręcie bardzo pewnie, nie podskakuje. Szyba przednia to raczej tylko w teren, na szosie nie daje żadnej ochrony. Duża z 1190 to koszt okolo 500zł - podobno pasuje. Jazda 2h to może mało na jakieś głębsze przemyślenia, ale jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony, jak z takiego kloca potrafili zrobić tak łatwe w opanowaniu moto. Dodam, że nie mam doświadczenia z dużymi adv a jazdę w terenie porównuję do tej z mojego EXC.
  1. Load more activity
×

Important Information

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.