Skocz do zawartości

umiar

Zarejestrowani
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jerzmanowice
  • Motocykl
    KTM EXC-F 350, ...

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

umiar's Achievements

Jedzie na jedynce

Jedzie na jedynce (2/8)

  1. umiar

    KTM Adventure 1090R

    cześć, nie słuchaj rad innych bo każdemy co innego po głowie chodzi. Na forach znajdziesz wiele opinii, moja nic nowego to tematu nie wniesie. Zrób sobie wycieczkę po dealerach (Zakliki nie mają testówki), przejedź się zanim kupisz. Sprobuj sobie Afrykę, 1090, poczekaj może aż będą testówki 790. Ja jestem zadowolony. 1090 w teren nadaje się idealnie ale na asfalt wydaje się, że są lepsze. Czy teraz kupiłbym 790? Nie wiem bo nie jeździłem. Cena wysoka i jeśli analizowałbym tylko to co wiem teraz, to brałbym używkę 1090R, trafiają się po czterdzieści kilka tys. Z 790 bym poczekał, niech się zadomowi, straci trochę na wartości, wejdą rabaty, wtedy będzie alternatywa. pozdro
  2. umiar

    Spam post

    moja z podpinką 3 stopnie bez problemu, ale ma wadę: jest za krótka i podwiewa mi nery...
  3. umiar

    Spam post

    No i jak te portki się sprawują i kurtka? Teraz jak było rano kilka stopni...
  4. umiar

    Spam post

    Ooo to ja czekam na recenzje. Ja za recenzją tego forum kupiłem Revita tornado 2 i jestem bardziej niż zadowolony. Na lato idealna, na dni takie jak wczoraj zakładam podpinkę i tez jest ok. Kupiłem jasnoszarą z nastawieniem na letnie dni, więc jesienią może być problem z zachowaniem koloru. Jedyne co mnie zaskoczyło to rozmiarówka: ja tam duży nie jestem, 180cm 74kg ale żeby S? Przy eMce wszystko wisiało, ochraniacze rąk latały a na klatce materiał się zawijal. Kolega Z Defendera mówił że Holendrzy pod siebie robią a oni to chłopy konkretne ;-).
  5. ten z chin jest ok ale nie ma tego, co ma RAM: 1. sruba motylkowa zaciskująca 2. sruby mocujące do kierownicy są zwykłe, nie powlekane. Wiadomo, raz przykręcisz i będzie ale w przypadku szybkiej regulacji już może być problem. Drugi raz wziąłbym RAMa tego z linka powyżej. Jakoś nie ufam temu chińczykowi - jak jadę to zawszę się zastanawiam kiedy któraś ze śrub puści i telefon szlag trafi. Niby gumka trzyma ale to wszystko takie jakieś takie, hmm, "chińskie".? Aha, Marcin: tego Rama możesz na żywo pomacać w defenderze w Krakowie.
  6. umiar

    Diagnostyka KTM

    a co to robi? Mapy też już jakieś są czy trzeba samemu lub kopać na forach?
  7. Ten motovit jest ok, kontakt super, gość oddzwania, wysyła w ten sam dzień a potem masz rabat kilka procent na kolejne zakupy.
  8. myślę że najporściej załóż Araia z dobrym rozmiarem i powinno pasować z tymi z Nexxa. Tak też wyczytałem na innych forach. Araje są wszędzie...
  9. Mam rozmiar M, kurde jaką mam głowę to nie pamiętam, ale Arai'a zawsze kupuje M zgodnie z tabelą i mi pasuje, czyli 57-58. Kupiłem w motovit.com.pl.
  10. Cześć, chciałbym krótko napisać o kasku z tematu z racji tego, że mnie bardzo zaskoczył - pozytywnie. Szukałem czegoś typu dual, czyli żeby i gogle weszły i szybkę przymknąć jakby co. Kupiłem tego Nexxa, trochę w ciemno, skusiła mnie atrakcyjna cena i pozytywne opinie. No i pełne zaskoczenie: kask naprawdę solidnie wykonany, wszystko ładnie spasowane, wizjer chodzi z wyraźnym oporem w miejscach kluczowych, kask cichy, wentylacja więcej niż OK. Do jazdy w terenie idealny, wizjer nie opada, gogle wchodzą idealnie. Na szosie oczywiście daszek szumi, ale można go odkręcić. Poza tym jest naprawdę cicho ale przewiewnie. Fajna opcja to dedykowany X-COM - wersja Seny dla Nexxa, super to działa, niektórzy rozmówcy nie wierzyli, że jadę motocyklem w trakcie rozmowy. Jak będziecie szukali tego typu kasku, przyjrzyjcie się temu, bo moim zdaniem warto. Firma słucha swoich klientów, poprawia kaski z modelu na model.
  11. umiar

    Chwale się spalaniem

    mam dokładnie to samo, waha się do 5,7, tyle że krótkie jazdy szosowe (do 50km) i dłuższe 2 - godzinne szutry/lasy. KTM 1090R
  12. tak troche off topic: Wczoraj byłem swoim w lesie i w trakcie odpoczynku na trawce słyszę, jak coś dudni w oddali (u nas wąwozy, lasy więc ładnie się niesie). I nagle wyjeżdża z lasu czerwona Afryka. No i w takim otoczeniu, w ciszy, bez szumu miasta, skubana brzmi niesamowicie. Mój przy niej to klekot. A dojeżdżała ją młoda dziewczyna - płeć określiłem z postury - dziewczyny zawsze są jakoś bardziej wyprostowane. Wiek określiłem życzeniowo!
  13. umiar

    KTM Adventure 1090R

    Dzięki, no po tej jeździe testowej już mi się nie chciało szukać innego. Na razie banan z gęby nie schodzi. Wpadłem nim do lasu, było mokro, więc dziś wygląda troche właściwiej. To zdjęcie jest z przed kilku dni. Założyłem gmole heed, ale kurcze płyta pod silnik nie pasuje. Otwory, które miały być pod silnikiem są zasklepione dziwnie. Chyba muszę odesłać albo jakiegoś dynksa dorobić żeby jakoś zamocować to żelastwo. Szukam czegoś torbopodobnego na tył, jakoś na kufer jeszcze nie dojrzałem ;-) (choć apduro są niezłe - już wstępnie rozmawiałem z nimi). Najlepsza byłaby taka torba co ma brzegi nieco sztywniejsze, żeby w razie czego coś tam zapakować. Macie jakieś typy?
  14. umiar

    KTM Adventure 1090R

    ja to tylko tu zostawię...
  15. Marcin a kufry APDURO już masz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.