Jakete Napisano 4 Czerwca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 4 Czerwca 2014 Jest to najzwyklejsza wersja S z '91 roku. Gaźnik jest podciśnieniowy Mikuni BST33. Od samego początku nie sprawia mi problemów. No może wyłamany kawałek karteru, lecz już się z tym uporałem :lol: W przyszłości planuję wymienić gaźnik na mechaniczny Mikuni TM33 oraz założyć jakiś fajny wydech jak się trafi w dobrej cenie i stanie (jakiś Lazer, Supertrapp??) Chociaż na seryjnym też nie brzmi jakoś bardzo frajersko:sleepy: Będę też myślał nad ledowymi halogenami na kierownicę, bo jadąc nocą przez las czuję się jakbym był ślepy:facepalm: Ogółem bardzo mi się ten sprzęt podobuje :D Moja niunia :heart: http://p1.bikepics.com/2014/06/04/bikepics-2673629-800.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 4 Czerwca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 4 Czerwca 2014 Ładna bryka. Jak będe miał więcej czasu, to zamieszczę tutorial jak samemu zrobić halogeny ledowe. Takowe sobie sprawiłem do DRki i ogień był. Pięknie oświetlały Serbskie i Chorwackie drogi. Miałem wrażenie, że słońce ciągle świeci :D Gaźnik wymieniaj czym prędzej. Pompka robi robote!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakete Napisano 4 Czerwca 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 4 Czerwca 2014 No no, czekam na tutoriala :zdziwko: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario_xtz750 Napisano 21 Lipca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 21 Lipca 2014 Miałem taką :) z 91 roku .Dobry sprzęt tyle że miał kilka przypadłości.Na początek zajechałem silnik ale tu przyznaję z mojej winy:) Po remoncie było git do chwili gdy zgasła mi w górach ,w błocie po kolana i przy próbie odpalenia rozwaliłem karter:) Nie dało się go uratować.Kupiłem używkę poskładałem silnik i była jak nówka z fabryki :) Zmieniłem gaźnik na DR-zetowski kupiony od chłopaków co robili DR-Z 400 na tor,wywalali oryginalny i wsadzali akcesoryjny.Więc nówka sztuka za 250,00 pln wylądowała w suzie. Sprzęt sprawował się całkiem fajnie tyle że tylni amor siadał co jakiś czas.Ogólnie płakałem jak sprzedawałem ;) tyle że z czasem rośnie poprzeczka "możliwości" i potrzeb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 22 Lipca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipca 2014 O LANSIE nie mówiąc ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario_xtz750 Napisano 25 Lipca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 25 Lipca 2014 O LANSIE nie mówiąc ;P no jasne :) lans na 23 letniej XTZ 750 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 17 Września 2014 Zgłoszenie Share Napisano 17 Września 2014 Fajny sprzęt do solówek po PL. Ja myślę o jakiejś 250 4T co by jeszcze lżejsza była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się