Ertek Napisano 21 Września 2014 Zgłoszenie Share Napisano 21 Września 2014 Po przelataniu na nich 1,5 tyś.km. mogę je pochwalić za asfalt. Naprawdę robią robotę, na suchym i na mokrym. Są świetne. Natomiast OFF to dramat i wjeżdżanie w nieznane ostępy może się skończyć źle. Dzisiaj to przerobiłem. Lasek, fajna droga, trochę mokro. Jadę! Niestety. Czym dalej, tym gorzej. Błoto i woda-bardzo nieciekawie. Ale jak wjechałem w mokry piach, to koniec-glaba. Dobrze że trafiłem na grzybiarkę i pomogła mi dźwignąć Afrykę. Generalnie twarde gruntówki i szutry, da się. Błoto i piach to dramat. Podsumowując: opony na asfalt. Na mokrym też świetne. OFF tylko twarde grunty i szutry bez szaleństw. //Hermes: dodałem prefix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piwowarek Napisano 21 Września 2014 Zgłoszenie Share Napisano 21 Września 2014 Potwierdzam powyższe ;) dodam tylko, że im większe zużycie tym głośniejszy szum opon :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tank Napisano 22 Września 2014 Zgłoszenie Share Napisano 22 Września 2014 W przeciwieństwie do dwójek które były moimi ulubionymi oponami na asfalt a jednocześnie bardzo dobrze radzily sobie na szutrach i (tak sobie) na polnych drogach, trójki to opony typowo asfaltowe, nie zapewniające trakcji poza czarnym. Jezeli chcesz jechac do Albanii zainwestuj w heidi K60, które na czarnym nie są wiele gorsze za to poza nim nie ma najmniejszego porównania. Wersja ekono: Z tylu mitas E07 z przodu heidi- konfiguracja nie do zaje/b/chania,lub tak jak mam teraz u siebie- tyl E07,Dakar, przod Karoo3. TrakcjaON i OFf najlepsza, żywotność przodu znacznie lepiej niż TKC-80 (choć ustępuje jej w cięższym terenie). Są opony lepsze w off, ale bardziej kompromisowych nie znajdziesz. Na tym zestawie pojechałem i wróciłem z Pamiru (przeszlo 14tkm) a tył nadal zle nie wygląda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WojtekB Napisano 22 Października 2016 Zgłoszenie Share Napisano 22 Października 2016 Gdyby nie idiotyczne zużywanie się Anakee III dałoby się z nimi żyć.Boki przedniej opony znikają dużo szybciej niż środek co pogarsza prowadzenie,składanie się w zakręty i obniża zaufanie w czasie jazdy w deszczu.Tył natomiast schodzi prawidłowo i jest trwalszy.To mój drugi komplet i jest tak samo.W czasie tej samej podróży Anakee II zużywały się równomiernie A trójka u mnie i u Dondiego tak jak opisałem. Coś nie tak.Następne założę nowe Pirelki albo stare dwójki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się