Jump to content
Sign in to follow this  
Ertek

Jak sobie BIGOSu naważyłem.

Recommended Posts

Siędzę trzeci dzień chory i kombinuję. Wymyśliłem że Suzuki DR800 BIG jest idealny do przeróbki na cafe bądź scramblera.

201411020463d31e33b426797cfe84cb11b2a95f49.jpg2014110202bcae98949b49c08f12268d7019b508d1.jpg20141102596770e39185d1198003e96adf0c6b212e.jpg

 

Singiel 800ccm. jest bezkompromisowy jeśli chodzi o brzmienie. To prawdziwy brutal. Podoba mi się ten pomysł!

Share this post


Link to post
Share on other sites

BIGi są fajne! :) Serce mnie tylko boli na myśl o cięciu motura (każdego). To takie nieodwracalne... Co innego styling, który odświeża linię, a tu takie smputacje... :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do przycięcia jest tylko rama zadupka. Reszta (kompletny widelec, bak, plastiki, tłumik, sety) dla potrzebujących. ;)

Ciekawe co można zmodzić w silniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa nic nie trzeba robić , jak go ogołocisz z tego wszystkiego to łokcie prostuje tak jest odchudzony , a to co Ci daje reszta to max 20% mocy której i tak nie odczujesz , a co można zrobić ze starego GSXR

20141102478f3987be9668c70f68fb70de83629519.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic nie trzeba robić, bo nie ma czym. Na przeciwko Hondy XR400, do której jest wszystko, tu jest plaża.

Jedynie dolot (stożek), może gaźnik (jeszcze się nie zagłębiałem w temat) i wydech.

Nad wagą też trzeba popracować, bo na sucho waży grubo ponad 200kg.:facepalm:

 

Ale na upały, na miasto i okolice to będzie świetna zabawka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Hermes. Dzięki za przywitanie na DRforum:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Warszawskie jest gość który ma Bigosa , jak szukałem bardzo komunikatywny , spokojnie można do niego podjechać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtedy latał , ale jak szukałem to było jakieś 3 lata trzy lata temu , zagadam do niego na DR czy ma jeszcze jak chcesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam ciśnienia, poza tym mam fajne ogłoszenia i jutro ruszę sprawę. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście 800 ;)

Jak by się dało to jeszcze bym ją rozwiercił na 900 :facepalm::facepalm::facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeeee 750 testowałem i tak kopie jak wściekła , rozprężnik jest najlepszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej wolałbym zwiększyć stopień sprężania , taniej , prościej a jak coś , nie daj diable, zdechnie to praktycznie od ręki , a tak to różnie bywa , przeszlifowanie bieżni pod wał panewki i cała reszta to już gruba robota a znam tylko jednego fachowca który to wszystko robił od a do z sam u siebie na warsztacie i dawał na to gwarancję , a nie później bo ten to robił to a ten to skąd miałem wiedzieć że coś pierd... i cała tak spycho terapia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

20141103377ec7bb230a59717114bc7c8c2f858cd6.jpg

To 650.

20141103159afd79e005269567a9a6f4cb890a7e6d.jpg

 

 

I tak silnik idzie na stół. Jak nie ma żadnego Big Bora to poprzestanę na dolocie i wydechu. Jaki jest gaźnik w 800?

Jest jakaś alternatywa dla oryginału?

 

 

20141103129bb4559f3e98abd4d08a50f68c92d5bc.jpg

W którą stronę byście poszli?

Ja już wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tracker ma najczystszą linię. Ja jestem między Scramblerem a Trckerem. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×

Important Information

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.