Jump to content
Sign in to follow this  
Hermes

KTM Adventure 1050

Recommended Posts

Fajna maszyna. Tylko coś z tym dizajnem jest coś nie halo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

212kg bez paliwa :-/ Do tego gmole, stelaże, kilka bajerów + paliwo i się zrobi 250-260kg. Lipa trochę. No i koła 19/17. Robi się konkurencja, ale dla DLa. Ja bym takiego nie kupił :blush: Nie że mnie nie stać... no dobra, to też :ninja:

Jeśli honda nie zmaści sprawy z nową AT, to zajmie ona miejsce zarezerwowane dla klienteli dotychczasowych LC8.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się z Tobą Artur. Ten KTM 1050 to konkurencja dla DL1000.

Przy wadze jaka wyjdzie z dodatkami wolałbym już XTZ1200...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja GejeSa... :D Ale mówcie co chcecie, Katy stylistycznie są tak szpetne, ze az piękne...

wytapatalkowane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graty!!!

 

Napisz coś. Nówka? Z zagramanicy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za tydzień we wtorek moto ma być u dealera - wtedy dostanę papiery do rejestracji. Następnie ubezpiecznie i z tablicami jadę po moto i wracam może na kołach? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No no. Cacuszko!

 

Szkoda będzie jeździć. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako ze juz prawie 1kkm za mna opisze w kilku zdaniach moje aktualne spostrzeżenia.

 

Pozycja za kierownicą jest wygodna. Plecy ani kolana mnie nie bolą (mam 177cm wzrostu), chociaż podnóżki są relatywnie wysoko. Sam motocykl mierzy w siodle aż 85cm - można powiedzieć, że się siedzi "na motocyklu" a nie "w motocyklu" jak na DLu. Mi się to podoba - tak samo miałem z DR650SE. Siedzenie jest dosyć specyficzne - płaskie, ale wygodne. Jeszcze nie zrobiłem traski dłuższej niż 500km naraz, także nie wypowiem się o długotrwałym komforcie. Kierownica mogłaby być szersza, ale nie ma tragedii. Szybka jest mniejsza niż w DL, przez co troszkę wieje, ale do przyzwyczajenia. Przednia lampa dobrze oświetla drogę. Wszystko gładko i płynnie chodzi.

Silnik bardzo elastyczny i zrywny, nic nie szarpie ani nie próbuje wyskoczyć z ramy jak w LC4. Póki co, podczas docierania spalanie mam na poziomie 5.1.

Zawieszenie regulowane jest tylko z tyłu, ale w niczym to nie przeszkadza, bo dla mnie nie ma potrzeby ingerencji w pracę WP.

Przód motocykla jest dosyć lekki, co sprawia, że składanie motocykla z zakrętu w zakręt jest niebywale proste i łatwe.

Poszczególne elementy motocykla są dobre jakościowo i nic nie trzeszczy ani nie telepie się.

Z perspektywy niecałego 1kkm, zakup 1050 w mojej ocenie był strzałem w dziesiątkę. Jeśli teraz miałbym się na coś decydować, to drugi raz kupiłbym 1050.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeeeeeeeeee tam moto dla pedała albo informatyka :facepalm: :D :D :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×

Important Information

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.