Skocz do zawartości

Logo

Zdjęcie

KTM Adventure 1050


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 dudek

dudek

    Jedzie na dwójce

  • Zarejestrowani
  • PipPip
  • 62 postów
  • Dołączył:03 kwi 2015
  • Imię:Tomek

Napisano 19 października 2016 - 13:21

To co jadę na jazdę testowa ;)

Użytkownik dudek edytował ten post 19 października 2016 - 13:21


#22 Hermes

Hermes

    Woźny

  • Administratorzy
  • 1 821 postów
  • Dołączył:03 cze 2014
  • Imię:Marcin
  • Miejscowość:Kraków
  • Motocykl:KTM 1050 Adventure

Napisano 24 listopada 2016 - 12:39

Jako ze juz prawie 1kkm za mna opisze w kilku zdaniach moje aktualne spostrzeżenia.

 

Pozycja za kierownicą jest wygodna. Plecy ani kolana mnie nie bolą (mam 177cm wzrostu), chociaż podnóżki są relatywnie wysoko. Sam motocykl mierzy w siodle aż 85cm - można powiedzieć, że się siedzi "na motocyklu" a nie "w motocyklu" jak na DLu. Mi się to podoba - tak samo miałem z DR650SE. Siedzenie jest dosyć specyficzne - płaskie, ale wygodne. Jeszcze nie zrobiłem traski dłuższej niż 500km naraz, także nie wypowiem się o długotrwałym komforcie. Kierownica mogłaby być szersza, ale nie ma tragedii. Szybka jest mniejsza niż w DL, przez co troszkę wieje, ale do przyzwyczajenia. Przednia lampa dobrze oświetla drogę. Wszystko gładko i płynnie chodzi.

Silnik bardzo elastyczny i zrywny, nic nie szarpie ani nie próbuje wyskoczyć z ramy jak w LC4. Póki co, podczas docierania spalanie mam na poziomie 5.1.

Zawieszenie regulowane jest tylko z tyłu, ale w niczym to nie przeszkadza, bo dla mnie nie ma potrzeby ingerencji w pracę WP.

Przód motocykla jest dosyć lekki, co sprawia, że składanie motocykla z zakrętu w zakręt jest niebywale proste i łatwe.

Poszczególne elementy motocykla są dobre jakościowo i nic nie trzeszczy ani nie telepie się.

Z perspektywy niecałego 1kkm, zakup 1050 w mojej ocenie był strzałem w dziesiątkę. Jeśli teraz miałbym się na coś decydować, to drugi raz kupiłbym 1050.



#23 WieRcik

WieRcik

    Jedzie na piątce

  • Zarejestrowani
  • PipPipPipPipPip
  • 817 postów
  • Dołączył:17 lip 2014
  • Miejscowość:HoLLyCity
  • Motocykl:Tiger 885 Sprint ST955i

Napisano 24 listopada 2016 - 19:36

Eeeeeeeeeee tam moto dla pedała albo informatyka :facepalm: :D :D :D :D :D


Dołączona grafika

#24 Hermes

Hermes

    Woźny

  • Administratorzy
  • 1 821 postów
  • Dołączył:03 cze 2014
  • Imię:Marcin
  • Miejscowość:Kraków
  • Motocykl:KTM 1050 Adventure

Napisano 24 listopada 2016 - 22:49

Wiem, że chciałbyś takiego :P



#25 wielebny67

wielebny67

    Jedzie na trójce

  • Zarejestrowani
  • PipPipPip
  • 234 postów
  • Dołączył:07 paź 2014

Napisano 26 listopada 2016 - 23:51

Hermesiku :-D pogadamy za 2-3 lata :-D

#26 WieRcik

WieRcik

    Jedzie na piątce

  • Zarejestrowani
  • PipPipPipPipPip
  • 817 postów
  • Dołączył:17 lip 2014
  • Miejscowość:HoLLyCity
  • Motocykl:Tiger 885 Sprint ST955i

Napisano 27 listopada 2016 - 17:45

No jak bym za free dostał to wiadomo od razu aledrogo i szukałbym mojego w oryginale heheheheheh


Dołączona grafika

#27 Hermes

Hermes

    Woźny

  • Administratorzy
  • 1 821 postów
  • Dołączył:03 cze 2014
  • Imię:Marcin
  • Miejscowość:Kraków
  • Motocykl:KTM 1050 Adventure

Napisano 26 czerwca 2017 - 11:43

Na moto zrobiłem już ponad 8kkm i co nieco o nim napiszę.

Silnikowi nie mam nic do zarzucenia. Chodzi bardzo fajnie, kultura pracy znośna - delikatnie wibruje. Średnio wciąga około 5 litrów na 100km.

Skrzynia dobrze zestrojona, czasem trzeba mocniej wbić bieg bo dźwignia odbije w buta :P Zestaw bardzo elastyczny.

Przedniemu zawieszeniu brakuje regulacji :( Mogłoby byś troszkę twardsze ale nie ma tragedii. WP robi robotę. Tył jest ok.

Moto prowadzi się łatwo i precyzyjnie. Rama jest stalowa co czuć poprzez mniejszą sztywność konstrukcji - po przesiadce z DL 650 gdzie była aluminiowa.

Pozycja za kierownicą nie męczy. Na początku kolana mnie pobolewały, ale teraz jest ok. Kierownica mogłaby być troszkę wyżej - mam 177cm i jadąc na stojaka muszę być pochylony by trzymać kierę.

Opony Metzeler Tourance Next, które są fabrycznie montowane, żałuję że nie wymieniłem od razu. Jak dla mnie są za mało terenowe - widziałbym Michelin Anakee 2 na ich miejscu, niemniej na czarnym - suchym czy mokrym - trzymają bardzo dobrze.

Podsumowując - generalnie zakup jak najbardziej na plus. Jestem bardzo zadowolony z pomarańczy. Dużo opcji modyfikacji, duża dostępność do części itp. Jednym słowem polecam!






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych