Hermes Napisano 9 Kwietnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwietnia 2015 Tak sobie czytam: http://www.motocykl-online.pl/testy/Triumph-Tiger-800-XCx-XRx-Tygrys-po-zmianach,8983,1?1 I sobie myślę że XCx spełniłby moje wymagania :D Mógłby być troszkę lżejszy, ale bidy nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 9 Kwietnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwietnia 2015 Mnie się podobuje tyż, ino wiela ta bida waży? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 9 Kwietnia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwietnia 2015 220 xcx zalany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 9 Kwietnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwietnia 2015 Szału nie ma. Wygląda na lżejszy. Czyżby to elektronika tyle ważyła ;) Albo powyżej 100 kucy, albo poniżej 200kg. (Druga opcja dla mnie lepsza). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 9 Kwietnia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwietnia 2015 Mój osiołek waży 220kg i nie jest źle, no ale to nie jest japonia... :( Z częściami na dalekim wschodzie czy czarnym lądzie bd problem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 9 Kwietnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwietnia 2015 Hehehehe dobre , nie ma to jak stereotyp :facepalm: A jak w Afryce pompa padnie to dostaniesz na sepie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 9 Kwietnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Popsuć się może wszystko. Raczej ten model nie miał większych problemów wieku dziecięcego. Ja bym kupił starszego i zapodał kuracje odchudzającą. Tak na prawdę to te ABSy ESP i inne systemy bezpieczeństwa dla mnie nic nie dają. Ja uczyłem sie jeździć na "analogach" i jest mi to zbędne. Niedawno czytałem przemyślenia na ten temat jakiegoś mądrali, dziennikarza motoryzacyjnego i teza była taka że elektronika daje ZŁUDNE POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA. Pewno jest w tym dużo prawdy. Pada deszcz ale co mi, przecież mam ABS i gleba gotowa :wub: Ślizgać się też trzeba umieć. Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez Ertek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 9 Kwietnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwietnia 2015 Zgadzam się w pełni , też jeździłem 0-1 , WSK ,Jawa , ETZ nie wiele wybaczały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kristos1971 Napisano 26 Kwietnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 26 Kwietnia 2015 Ślizgać się też trzeba umieć. Fajnie to brzmi w kontekście dzisiejszych porannych popisów Wiercika :facepalm: :lol: Sorki nie mogę się powstrzymać.... Całą drogę się śmiałem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 26 Kwietnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 26 Kwietnia 2015 Darcie łacha jest ceną popularności , jak się nie umie jeździć a wypada się wylansować , wystarczy jedna gleba i będziecie łacha drzeć do następnego spotkania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 26 Kwietnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 26 Kwietnia 2015 Hehe. Ponad połowa z nas wyglebiła. A ja na czarnym! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kristos1971 Napisano 29 Kwietnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 29 Kwietnia 2015 Ponad połowa z nas wyglebiła. Wy czerpiecie z tego jakąś perwersyjną radość... Tak mi się wydaje... Widziałem podniecenie Wiercika po glebie... :facepalm: :D :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 5 Maja 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 5 Maja 2015 I są kolejne wersje!! XRT i XCA http://www.motogen.pl/Dwie-nowe-wersje-motocykla-Triumph-Tiger-800,23212.html# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 5 Lipca 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 5 Lipca 2016 Powoli przymierzam się do XC lub XCX Ma ktoś jakieś opinie? Co do spalania - w testach czytałem że średnio jest około 6-7 - dosyć mnie to przestraszyło... Ale ale, znalazłem: http://www.fuelly.com/motorcycle/triumph/tiger_800_xc_abs http://www.fuelly.com/motorcycle/triumph/tiger_800_xcx http://www.motostat.pl/search?make_id=142&model_id=11645&search=Search Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 5 Lipca 2016 Zgłoszenie Share Napisano 5 Lipca 2016 Gratulacje! Koleś z którym byłem teraz w Albanii miał 800 i chwalił sobie. Mówił że jest dość gleboodporny i nie czuć tak wagi. No i ponoć ten trzycylindrowiec ładnie się zbiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 5 Lipca 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 5 Lipca 2016 Dzięki! Celuję w wersję XC lub XCX :P A przewracać się nie planuję - DL nigdy nie leżał!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 5 Lipca 2016 Zgłoszenie Share Napisano 5 Lipca 2016 Tutaj może być inaczej , przynajmniej na początku , ma wyżej środek ciężkości i wystarczy minimalny przechył żeby zanurkował , mnie osobiście bardzo to odpowiada bo jak wsiadłem na Screena Vstorma to to dla mnie w ogóle się nie prowadzi a z kolei Screenu stwierdził że Tiger wali się w zakrętach , ot i cała filozofia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 7 Lipca 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 7 Lipca 2016 Trzeba się przymierzyć i przejechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się