Jump to content
  • Announcements

    • Hermes

      Nowa wersja forum   01/08/18

      Cześć!
      Jak łatwo zauważyć, zmieniło się nasze forum. Wgrałem najnowszy skrypt i jest cacy. Teraz będę pracował nad zrobieniem ciemnego szablonu do jakiego AllRidersi są przyzwyczajeni. Jeśli zauważysz jakiś błąd, napisz proszę w tym temacie:    
Sign in to follow this  
Hermes

Triumph Tiger 800 XCx/XRx

Recommended Posts

Mnie się podobuje tyż, ino wiela ta bida waży?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szału nie ma. Wygląda na lżejszy. Czyżby to elektronika tyle ważyła ;)

Albo powyżej 100 kucy, albo poniżej 200kg. (Druga opcja dla mnie lepsza).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój osiołek waży 220kg i nie jest źle, no ale to nie jest japonia... :(

Z częściami na dalekim wschodzie czy czarnym lądzie bd problem :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehehe dobre , nie ma to jak stereotyp  :facepalm: A jak w Afryce pompa padnie to dostaniesz na sepie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popsuć się może wszystko. Raczej ten model nie miał większych problemów wieku dziecięcego. Ja bym kupił starszego i zapodał kuracje odchudzającą. Tak na prawdę to te ABSy ESP i inne systemy bezpieczeństwa dla mnie nic nie dają. Ja uczyłem sie jeździć na "analogach" i jest mi to zbędne. Niedawno czytałem przemyślenia na ten temat jakiegoś mądrali, dziennikarza motoryzacyjnego i teza była taka że elektronika daje ZŁUDNE POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA. Pewno jest w tym dużo prawdy. 

Pada deszcz ale co mi, przecież mam ABS i gleba gotowa :wub:

Ślizgać się też trzeba umieć.

Edited by Ertek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się w pełni , też jeździłem 0-1 , WSK ,Jawa , ETZ nie wiele wybaczały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ślizgać się też trzeba umieć.

 

Fajnie to brzmi w kontekście dzisiejszych porannych popisów Wiercika :facepalm: :lol:

Sorki nie mogę się powstrzymać....

Całą drogę się śmiałem :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Darcie łacha jest ceną popularności , jak się nie umie jeździć  a wypada się wylansować , wystarczy jedna gleba i będziecie łacha drzeć do następnego spotkania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe. Ponad połowa z nas wyglebiła. A ja na czarnym! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Ponad połowa z nas wyglebiła.

Wy czerpiecie z tego jakąś perwersyjną radość...

Tak mi się wydaje...

Widziałem podniecenie Wiercika po glebie... :facepalm:

:D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powoli przymierzam się do XC lub XCX

 

Ma ktoś jakieś opinie?

 

Co do spalania - w testach czytałem że średnio jest około 6-7 - dosyć mnie to przestraszyło...

Ale ale, znalazłem:

http://www.fuelly.com/motorcycle/triumph/tiger_800_xc_abs

http://www.fuelly.com/motorcycle/triumph/tiger_800_xcx

http://www.motostat.pl/search?make_id=142&model_id=11645&search=Search

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratulacje!

Koleś z którym byłem teraz w Albanii miał 800 i chwalił sobie. Mówił że jest dość gleboodporny i nie czuć tak wagi.

No i ponoć ten trzycylindrowiec ładnie się zbiera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki!

Celuję w wersję XC lub XCX :P

A przewracać się nie planuję - DL nigdy nie leżał!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj może być inaczej , przynajmniej na początku , ma wyżej środek ciężkości i wystarczy minimalny przechył żeby zanurkował , mnie osobiście bardzo to odpowiada bo jak wsiadłem na Screena Vstorma to to dla mnie w ogóle się nie prowadzi a z kolei Screenu stwierdził że Tiger wali się w zakrętach , ot i cała filozofia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×

Important Information

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.