szaman Napisano 4 Lutego 2017 Zgłoszenie Share Napisano 4 Lutego 2017 I ja przedstawię Wam swój motocykl. Od 4 lat jestem w posiadaniu wspomnianego KTMa. Rocznik bodaj '98, zawias przód WP Extreme 50, gaźnik Dellorto PHM 40 na setupie z SC. Na wyposażeniu ma stelaże i pancerną aluminiową osłonę pod silnik która leży gdzieś w garażu. Zamiast fabrycznego licznika zamontowany jest tripmaster Acewell'a, a obuty jest w Haidenau K60 Scout. Na tę chwilę czeka mnie regeneracja sprzęgiełka jednokierunkowego rozrusznika (typowa przypadłość) oraz wymiana aku i czyszczenie gaźniora. Moto jak na niezbyt rosłego kierownika (173) wydaje się dość duże i faktycznie, podczas manewrowania na parkingu bądź przeciskania się w korku daje się we znaki. Podczas jazdy nie mam z tym problemu. Przed zakupem wiele się naczytałem o bezkompromisowości i brutalnej charakterystyce tego modelu. Ten egzemplarz nie jest wyjątkiem. Podczas jazdy na wyższych obrotach obraz w lusterkach wręcz się rozlewa od wibracji, a na postoju na centralce, po odkręceniu manetki motocykl 'spaceruje' po parkingu. W skrócie LC4 dostarcza niemało mocnych doznań, szczególnie na mechanicznym gaźniku i dość krótkim przełożeniu, które nie pozwalają na spokojną jazdę. Ma to swój urok ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 4 Lutego 2017 Zgłoszenie Share Napisano 4 Lutego 2017 Na pewno fajny motek. Zazdroszczę prostoty. U mnie w XCh jest wtrysk, komputer i rozbudowana elektronika (już dała mi się we znaki). P.S. Tempo masz niezłe. ;) Napisz gdzie śmigasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaman Napisano 5 Lutego 2017 Autor Zgłoszenie Share Napisano 5 Lutego 2017 Aż wstyd się przyznać, ale od 3 lat latam po garażu przestawiając sprzęta. Łącznie nalatałem raptem ~1,5kkm. Pociągnęło mnie w stronę starych, tylnonapędowych fordów z lat 80, które pochłaniały niemal cały czas wolny i większość środków finansowych. Przy kilku sztukach motocykl zszedł na dalszy plan, ale po 3 latach nastał czas, by wrócić na 2 kółka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 5 Lutego 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Lutego 2017 Granada V6? :) Przyjedź LC4 na zlot. Poszukamy alternatywnych dróg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaman Napisano 5 Lutego 2017 Autor Zgłoszenie Share Napisano 5 Lutego 2017 (edytowane) Tak, cztery sztuki. Wszystkie z v-kami. 2x kombi i 2x sedan w tym 2.8 ghia w automacie :) Do drugiego wsadziłem 2.9 v6 24v cosworth BOA ze scorpio wraz z dyfrem ze szperą którą po kilku rzeźbach udało się zaadaptować. Jest zabawa :D Edytowane 5 Lutego 2017 przez szaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 5 Lutego 2017 Zgłoszenie Share Napisano 5 Lutego 2017 Ciekawy jestem kiedy zacznie jeździć :P Jak go przywodziłem z Łodzi do KRK, to nieźle mnie wytrzepało na nim - powiedziałem sobie, że "nigdy" nie będe miał KTMa, a tu cóż :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się