PanCatmood Napisano 28 Czerwca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 28 Czerwca 2014 Panie i Panowie, Niniejszym przedstawiam Wam mój motocykl. Jest to Suzuki Dr 800s z 1995 roku, po kilku mniejszych lub większych modyfikacjach. Najważniejsze zmiany opisałem na obrazku, natomiast reszty, jak np podwyższenie kierownicy, grzane manetki, wyłącznik zasilania "głowy", uchwyt TT do montany itp już nie opisywałem. Zdjęcia z tzw. akcji zaraz podlinkuję. - - - - - aktualizacja - - - - - A tu jeszcze kilka zdjęć: Bigos o zachodzie słońca :) Kokpit z Montaną w ładnej scenerii Bigos z właścicielem Widok od przodu W trakcie naprawiania dziurawej dentki Tankowanie Tankowanie z widokiem na "miasto" Zagora - tu widać końcówkę wydechu Panorama ze szczytu na drodze mh5 //Hermes: podmieniłem załącznik na obrazek z uploadera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 28 Czerwca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 28 Czerwca 2014 Piękna dakaróweczka! Mnóstwo modyfikacji widzę poczyniłeś! Gratuluję super efektu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanCatmood Napisano 28 Czerwca 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 28 Czerwca 2014 Dzięki! Bardzo wysoko oceniam przedni zawias, który kompletnie odmienił starego bigosa. Wąska owiewka i porządny stelarz to kolejna ważna rzecz, bez której nie wyobrażam sobie dalszych wyjazdów. Do niekoniecznie udanych eksperymentów mogę zaliczyć centralny wydech, który udaje mi się czasem przytrzeć kołem na dobrej hopie. Montowanie tuby z narzędziami wewnątrz tylnej owiewki też odradzam - zgubiłem ją razem ze wszystkimi kluczami i zapasową dętką, coć do opony miała kilkanaście cm odstępu.. Super też sprawdza się osiemnastka z tyłu. W końcu motur przestał się zakopywać bylegdzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 28 Czerwca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 28 Czerwca 2014 WP musi robić robote! Jak miałem DR650SE myślałem o zaadoptowaniu na przód WP43, ale nie zdarzyłem. Centralny wydech ma swoje plusy (moto jest wąskie z kuframi jak się ma odpowiedni stelaż na nie) i minusy (to o czym piszesz, że czasem przyciera). Przez to że w DR'ce i teraz DL'u mam stelaż pod kufry symetyczny, a rurę tylko z jednej strony to jakieś niewielkie item'y przymocuje od wewnątrz stelaża (tam gdzie rury nie ma). Whiter też sobie chwali 18" z tyłu. Z każdym dniem, coraz bardziej sobie uzmysławiam, że jak DL'a zmienię na XTZ1200 to będę musiał kupić lekkiego (i przerobie ją na wymarzoną dakarówkę). Jeszcze raz podkreślę, że Twój doktor BIG bardzo mi sie podoba! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke_ARh+ Napisano 28 Czerwca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 28 Czerwca 2014 Biga już obserwowałem dużo wcześniej, na podobnych tematycznych forach. Motocykl robi wrażenie poprzez mega fajną owiewkę Boano i modyfikacje przy zawieszeniu. Również kokpit się fajnie prezentuje. Oby służył jak najdłużej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 28 Czerwca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 28 Czerwca 2014 Śmiga pewnie lepiej niż wygląda :P "Letko zazdraszczam" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanCatmood Napisano 2 Lipca 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 2 Lipca 2014 Panowie, bardzo dziękuję za słowa uznania :) W kwestii centralnego wydechu, to cel był taki, żeby z kuframi motocykl miał jak najmniejszą szerokość. Dlatego stelaż na kufry został zwężony a wydech poleciał na górę. Niestety, to rozwiązanie też ma wady, bo wydech musi być krótki, żeby nie wystawał, i przy dobrych skokach udaje się go przytrzeć. Oczywiście w Warszawie jeszcze nigdy nie przytarłem, ale nie budowałem go do jazdy po mieście :) Taką kiedyś zrobiłem symulację jak jest i jak mogłoby być: Teraz już nie zabieraz ze sobą całego domu, właściwie, to wcale już nie jeżdżę z kuframi, więc całe zamieszanie straciło sens. Jak znajdę fajnego karbonowego akrapa w ludzkiej cenie to pójdzie na bok :) A w kwestii owiewki boano, to jest to coś, co mi zawsze strasznie się podobało. Ta Afryka służyła mi za inspirację: Teraz zastanawiam się, czy do mojej lc4 też czegoś takiego nie założyć, choć mogłaby to być lekka profanacja :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martini_222 Napisano 27 Września 2014 Zgłoszenie Share Napisano 27 Września 2014 Fajnie zmotany BIG, gdzieś już czytałem relację z którejś Twojej wyprawy.Ten sprzęt pokazuje jak bardzo można spersonalizować sobie motocykl enduro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 23 Stycznia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 23 Stycznia 2015 A jak sytuacja z wagą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanCatmood Napisano 20 Lutego 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 20 Lutego 2015 Szczerze to nie wiem. Na pewno jest dużo lżej niż oryginalnie, bo kilka pudeł plastików i innych gratów stoi przy śmietniku :), ale nie miałem czasu podjechać na wagę. Jak teraz sprzęt wróci do domu to z czystej ciekawości do zważę. Z "obserwacji uczestniczącej" mogę stwierdzić, że nie jest źle, ale to nadal jest klocek cięższy od lc4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 20 Lutego 2015 Zgłoszenie Share Napisano 20 Lutego 2015 Jak teraz sprzęt wróci do domu A które wydmy teraz objeżdżał :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się