Jump to content
Marcin

moja jamaha TT 600 :)

Recommended Posts

Fan jest!

Co kupujesz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiesz co ... zrezygnuje z tej sześciodniówki :) nei podoba mi się czarna felga :D

pozatym nie mam zaufania do szwajcarów. ( oni tylko dobrze ludzi w piwnicy trzymają )

A poważniej . Mierze w Tenere tylko nie wiem jeszcze jaką bo to zależy ile zostanie kasy na koniec roku. Ale i tak do nowej to mi brakuje sporo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem czy na nowa mnie będize mnie stac . Choc nei wiem czy XTZ1200 nie jest za ciężkie . Nie lubie takich wielkich motórów bo jak życie pokazało to czesto się ładuję w błoto a póżniej tylko problem to wyciągnąć . Raczej celuje w w XT 660 z roku od 2009 to jest moje marzenie . Jak sprzedam moją TT to kupuje XT

Share this post


Link to post
Share on other sites

XT 660 bardzo ładne supermoto. Tylko wydech do przeróbki.

 

201407252409a9da5f7f7fea70f0c6272edc4e1c38.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

raczej celuje w enduro . Super moto nie jest wczale takie super dal mnie :)

Lubie coć co ma wieksze przednie koło i szprychy w kołach :D

coś jak to :) 2014072555080babc7bbf87666db9715a96d511511.jpg20140725540158d36d2ebebb0c624220233bd6e5dc.jpg z tym ze na jedno mnie stac a na to drugie niestety jeszcze nie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co słyszałem to XTZ660 jest ciężka w ogarnięciu z powodu wysoko umieszczonego środka ciężkości.

 

Niemniej bardzo mi sie podoba!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można w tą stronę:

201407253842beb2885e78a59a404cf05f479b7eab.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem nie interesuje mnie co jest tam za wysoko . Wiem zę ja chce mieś i i siedzieć wysoko i jeździć daleko :) ooo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z wyważeniem nowej teresy jest wszystko w porządku. Nawet powiedziałbym, że o niebo lepiej niż w bigosie. Jednak przednie lagi to padaka.. Trzeba swapa zrobić z ktm-a :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lagi są cieniutkie, i chociaż mają skoku 210mm to w piachu mają tendencję to skręcania się.

Wiem, że wszystko zależy od sposobu jazdy, ale ten motocykl po kilku drobnych modyfikacjach może być naprawdę zajebisty :)

Właśnie rozważam zakup takiej tenerki, i od razu chcę wstawić przedni zawias WP 48.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko się nie wpakuj w wersję z ABS, bo będzie jeszcze więcej grzebania ;) Wagowo nowa tenerka wyjdzie podobnie jak BIGos, może kilka kg mniej. Z tym wysoko umieszczonym środkiem ciężkości, to bujda na kółkach. Wysoko to mają twiny, Vki i inne rzędówki, bo dodatkowy gar to właśnie te kilka kg, w dodatku V-ki mają z reguły silnik schowany pomiędzy dwiema częściami ramy, które też ważą razy dwa w stosunku do tego co jest w XTku. Najlepiej porównać ramy np transalpa i starego XTeka. W trampku sama rama to kilkadziesiąt kg, a w XT to kilka rurek, bo z dołu silnik robi za ramę.

 

3395481540598793001350377401frame.jpg

 

honda-xl600v-transalp-1987-canada-frame-body_mediumecm9h42f__2800_1aff.jpg

 

Tenerka jest po prostu wysoka, a jedyne co ciężkiego tam jest to zbiornik paliwa jeśli jest pełny, bo pusty też nic nie waży (tworzywo). No i ten nieszczęsny oryginalny tłumik, którego trzeba się szybko pozbyć, od razu sporo zyskując na wadze. Najcięższe części silnika są na samym dole (wał, skrzynia itd). Jakby ją np obniżyć na prześwicie do podobnego wagowo XL600V i porównać te dwa sprzęty, to trzymana za kierownicę tenerka byłaby lekka jak rowerek. Kumpel zaadoptował do trampka zawias z huśki, tył podniósł żeby było równo, uzyskał taki prześwit jak ma tenerka, ale cholerstwa nie można było utrzymać w pionie. Nawet stara super tenera wydawała się być lżejsza :-/

 

Niemniej jednak przy TT600 nowa XT660Z to będzie straszny kloc ;) Oryginalny zawias to straszna kicha, po prostu jest i tyle w temacie, ale jak ma jeszcze sobie radzić jak należy, to bez szczepu z jakiegoś kata się nie obejdzie. O XT1200Z nawet nie wspominam, to już świetna szosówka z opcją zjazdu z czarnego, ale wagowo ponad 100kg więcej niż TT, a trzeba jeszcze dołożyć gmole i stelaże żeby się to nie uszkodziło przy glebach, to zaraz się zrobi waga dwóch TT600 :facepalm: Ale jakbym miał wybrać GS12, a XT12, to zdecydowanie brałbym yamahę (nie jestem fanem marki).

 

A jeśli chcieć iść w stronę XT660R, to lepiej dołożyć grosza i łyknąć LC4 690 Enduro :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.