Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Tom_Asia

    Witamy :)

    Witamy wszystkich serdecznie. Z tej strony Asia i Tomek z Krakowa (choć ostatnio częściej ... poza). Zapisaliśmy się na forum, ponieważ 26.05.2021 mamy zamiar wybrać się dość daleko ... jakieś 150 tys km od Krakowa ;) Plan na RTW w tępie "szwędania się tu i tam" ze średnim przebiegiem dziennym 120km, w okresie około 3 letnim. Narazie trwają przygotowania - tzn , prawko , lekcje crossa , mechaniki motocyklowej, hiszpańskiego, rosyjskiego , pierwszej pomocy itd. Etap tymczasowy "planowanie" trwa, choć raczej bym powiedział że to etap planowania "planowania" :) ... no bo jak się nie wie czego się nie wie, to trudno o coś konkretnego pytać. Generalnie : dwoje +40, głodnych ciągle przygód rodem z M.Twain'a wita wszem i wobec :) Szerokości i do miłego, Asia i Tomek.
  3. Last week
  4. Przednia opona nie powoduje większych drgań niż wcześniej użytkowane Anakee 2 i nie szumi (przynajmniej bardziej niż A2). Co do tyłu, nie powiedziałbym, że jest to jakieś głośne szumienie. Kiedyś jeździłem na tkc70, Adventure tył jest od nich cichszy. Szum nie jest stały, pojawia się najczęściej przy dociążeniu opony lub w lekkich złożeniach. Może jakby pobawić się ciśnieniem opony, problem udało by się zminimalizować. Na prostej, równej drodze nie słychać tego szumu. Opony zakładał mi wulkanizator, więc nic nie powiem o ewentualnej sztywności. Co do zużycia bieżnika, tył trochę się spłaszczył, widać gołym okiem i trochę już czuć w jeździe. W tych 9000km zrobionych na oponach, bardzo dużo było prostych autostradowych przelotów z max zapakowanym moto, więc jakieś uzasadnienie jest.
  5. Cześć, dziękuję bardzo za opinie, napisz proszę czy przednia opona nie powoduje drgań na kierownicy, czy te szumy są znaczne (ogólnie czy opony są głośne ) występują tylko na nierównościach czy na normalnym podłożu (równym asfalcie ) również ? Może zauważyłeś przy zmianie jak wchodzą na felgę czy są sztywne i jest z nimi problem (chodzi o ew. wymianę w trasie). Na zdjęciu nie widać dokładnie czy bieżnik wyciera się w miarę równomiernie czy sam środek i wreszcie jak się one mają do poprzedniego modelu Anakee 2 ???
  6. Wróciłem z Norwegii na tych oponkach cały i bez przykrych przygód. Od momentu założenia do teraz nawinąłem na nich prawie 9000 km, z tego ~80% we dwie osoby obładowanym motocyklem. Suchy asfalt: Opony bardzo dobrze kleją się do drogi. Zero uślizgów. Zakręty pokonuje się pewnie. Przy prędkościach autostradowych/przelotowych oponki równo się prowadzą bez wibracji i wężykowania. Nowe opony (zwłaszcza tył) są mocno okrągłe, przez co motocykl z łatwością leci na bok. Na początku motocykl prowadzi się trochę z niepokojem, ale jak się do tego przyzwyczaimy to jest większa frajda w zakrętach. Mokry asfalt: Po mokrym jeździłem asekuracyjnie, bez głębszych złożeń w zakrętach. Jednak podczas całej wycieczki norweskiej, gdzie często napotykałem deszcz, nie zdarzyły się żadne uślizgi. Raz tylko przy ruszaniu z pod świateł na białej mokrej linii tylne koło troszkę zaczęło latać, ale szybko opanowałem sytuację. Mokra glina/lekkie błotko: opony żyją swoim życiem, jadą tam gdzie aktualnie największy spadek, motocykl ucieka na wszystkie strony. Szuter/lekko kamienista droga: można całkiem komfortowo przejechać po takiej drodze. Szału nima, ale z tymi oponkami da radę zaliczyć lekki offroad. Minusy: - cena - przy prędkościach powyżej 80 na nierównościach/lekko pofalowanej drodze, gdy opona jest dobijana do asfaltu, tył potrafi trochę szumieć. Nie jest to jakiś głośny, jednostajny szum, ale mimo wszystko, trochę ją słychać. Nowa opona szumi głośniej niż już częściowo zużyta (albo ja się po prostu przyzwyczaiłem). Zużycie (mm bieżnika na środku opony): nowe: przód 3mm, tył 6.5mm po 9000km: przód 2mm, tył 3.8mm Tył aktualnie wygląda tak:
  7. Earlier
  8. Dzięki, będę czekał.
  9. Masz jakiś plan na drogę? Napisz dokładnie co i jak - może zachęcisz kogoś
  10. witam poszukuje chętnego lub chętnych na wyjazd do Czarnogóry przez Chorwacie magistralą mogę również się doczepić do ekipy.niestety mój kolega nie może jechać ze mną z powodów zdrowotnych więc zostałem sam a długo planowałem tą podróż..sprzęt jakim jadę to kawasaki versys 650 2013...proszę o kontakt ponieważ sam nie pojadę tel do kontaktu 533673188 Piotr
  11. @masosz wróci z Norwegii to pewnie coś napisze
  12. Czy ktoś użytkuje te opony i może coś o nich napisać ??
  13. Aplikacja będzie rozbudowywana z czasem. Kolega wydał na to ponad 50 tyś. Na razie jest to wersja podstawowa. Wszelkie uwagi wrzucajcie na FB: https://www.facebook.com/app.we.are.bikers/
  14. Hermes

    KTM Adventure 1090R

    I jak tam wrażenia z użytkowania 1090!
  15. Zainstalowałem, wypróbuję z synem. Wrzuciłem też na forum Vstroma, zobaczymy jaki będzie odzew.
  16. 2 tygodnie temu udało mi się kupić funkiel nówki fele z oponami z Anglii. Gość kupił nowe 1090 i od razu zrobił przekładkę na szprychy Wreszcie można zacząć jeździć!
  17. To zależy... Rozważam kilka opcji: - silnik, skrzynia i rama z papierami -do remontu - jeżdżący do ,,dopieszczenia. Budżet pomiędzy 20, a 30 tysi za ostatnią opcję. Zastanawiam się jednak też nad nowszym, ale scrambler'em.
  18. Już jest! Android [https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fivedottwelve.wearebikers](https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fivedottwelve.wearebikers) iOS [https://apps.apple.com/us/app/we-are-bikers/id1435211498?ls=1](https://apps.apple.com/us/app/we-are-bikers/id1435211498?ls=1) Nie jest idealnie, ale to dopiero początek. Jak się znajdzie sponsor to będziemy mocno rozwijać apkę dalej( jeszcze jest tyle rzeczy do zrobienia) Dlatego wielka prośba do was. Instalować, rate`ować, kochać, chwalić, lajkować. udostępniać.
  19. Jaki budżet , bo kilka tematów ci mogę podesłać
  20. Dojrzewam powoli do tematu zakupu.... Interesują mnie produkcja poniżej 1978. Gdyby ktoś coś wypatrzył coś ciekawego to proszę o informację- nie nerwowo...
  21. Znajomego: Honda CBF 1000 z 2006
  22. Po wycieczce do Grecji, przednia fela do wymiany. W chwili obecnej w żadnym sklepie nie mają przedniego koła o nr 6060900104430 (1646zł), bo został zastąpiony nowym 6060900114430 (2915zł). Na dodatek czas oczekiwania część ponad miesiąc. Co za potologiczna sytuacja...
  23. WojtekB

    Kawasaki KLR 650

    Mam ten model. Obwiózł mnie przez Rosję, Mongolię, Kaukaz, Maroko itd. Traktorek ale cały czas do przodu. Chyba go nigdy nie sprzedam. Szkoda ale może wzorem Yamahy zrobią 650 2-cylindrówke. Mają fajną 300ccm i do tego wsadzą większy silnik. Byłby to fajny motorek
  24. Piękny klasyk. Gratuluję zakupu
  25. Następne 5000km nawinięte. Cały czas super. Bardzo stabilna,wyważona i dająca pełne zaufanie opona. Zużycie książkowe.
  26. Rozpisywał się nie będę. Po wypadku, kiedy już wiadomo było, że będę chodził nabyłem takiego dziada. Olejak... Do zakupu zachęciła mnie udokumentowana historia pojazdu- przejechane 28 000km, ostatnia rejestracja 2001. Pomyślałem, że to zaleta... Z jednej strony rzeczywiście mały przebieg to atut, ale tak długi postój odcisnął piętno... Ponad rok walczyłem, żeby doprowadzić go do zadowalającego stanu- nadal ma ,,kaprysy'', ale już się do nich przyzwyczaiłem. Jak dla mnie plusy: - 4 w rzędzie z chłodzeniem olejowym - niewielkie gabaryty - małe zużycie paliwa (od 4 do 6,5 litra) - dobra dynamika Minusy: - na razie nie bardzo dostrzegam... Motocykl jest dość nudny i przewidywalny, po ,,ofie'' dość słabo ,,lata'', ale generalnie mi to nie przeszkadza.
  27. Rozumiem, że te 1200 A ma lecieć tymi cienkimi kabelkami ze zdjęcia tak? ;)
  28. Takie sobie kupiłem https://www.amazon.de/gp/product/B07MJBDD5K/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 . Bezproblemowa, szybka dostawa do Polski. Póki co podłączyłem do niego telefon... i sie naładował
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.