Jump to content
Sign in to follow this  
Luke_ARh+

Suzuki DR 650 SE

Recommended Posts

Yo! Branżowo, kto żyw i ma SE niech się pochwali modami, usprawnieniami i takie tam. Ja jeszcze SE mam, chociaż nie wiem jak długo ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty wiesz, co ja miałem :D

http://allriders.pl/forum/Temat-hermesowe-suzuki-dr-650_13

 

Wprowadzone przeze mnie modyfikacje:

- stelaż pod kufry

- 3 kufry aluminiowe

- gniazdko 12V

- halogeny - 2x LED10W

- handbary z aluminiowym prętem

- żarówki led

- rura dolotowa + tłumik Suzuki x40F0x Titanium (od GSXR'a K1)

- gaźnik Mikuni TM40 + guma od gaźnika do airboxa

- aluminiowa osłona pod silnik

- akcesoryjny bak Acerbis 20L

- modyfikacja kanapy, wykonana przez zjohny'ego z AT

- przedni przewód w stalowym oplocie

- przemalowanie plastików na czarny mat, aby wszystko pasowało do kanapy i akcesoryjnego baku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, wiem Hermes. Myślę, że ostatnią modyfikacją - ulepszeniem był przewód w stalowym oplocie na przód od Ciebie, chociaż myślę jeszcze o takim przewodzie na tył. To będzie ostatnia zabawa z SE. Zaczynam zbierać na ADV ;-)

 

2014-02-15-14.40.47_800.jpg

2014-02-15-14.40.38_800.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładny motek.

Też zastanawiałem się nad oplotem na tył, jednak po rozmowie z jemim wyleczyłem się z tego pomysłu.

Na oryginalnym przewodzie blokowałem tylne koło, a w oplocie jeszcze łatwiej by się to robiło. W newralgicznych sytuacjach gdyby taka sytuacja miała miejsce mogłoby być nie za ciekawie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warto jemiego posłuchać, wie facet co mówi. Zatem, zostawię na razie tak jak jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo! Branżowo' date=' kto żyw i ma SE niech się pochwali modami, usprawnieniami i takie tam. Ja jeszcze SE mam, chociaż nie wiem jak długo ;-)

[/quote']

A niech będzie, już zaczynam się chwalić :lol:

-wydech Leo Vince x3

-dynoJet 

-Filtr K&N

-Progresywne sprężyny 

-Oplot przód

-Amortyzator centralny Wilbers 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam obydwa w oplocie. Tylne kółko baaardzo łatwo jest zablokować, nawet jak spokojnie się hamuje. A co dopiero w sytuacji awaryjnej..

 

Edyta:

 

Wnyku, głośny jest ten leo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tylne kółko baaardzo łatwo jest zablokować' date=' nawet jak spokojnie się hamuje. [/quote']

 

Dlatego porzuciłem pomysł zmiany tylnego przewodu na oplot :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakete

 

 

Ciężko mi to stwierdzić czy jest głośny bo już z takim wydechem kupiłem motocykl, a nigdy nie słyszałem SE na ori wydechu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i nic nie straciłeś, że nie słyszałeś ori wydechu. To kupa i praca jak rometowskiego Routera albo innego tego typu sprzęta. Ja komin wymieniłem na rodzimej produkcji Dominatora, dedykowany pod SE. Plug&Play. Do wyboru z dbkillerami soft i hard. Ja mam softa i pięknie dudni. Bez dbkillera pełen przelot, dzieci płaczą a dewotki rzucają czosnkiem w Ciebie, nie warto tak się poruszać - hałasując jak śmigło z Black Howk Down ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stock'owy wydech brzmi tragicznie...

Ja zaaplikowałem od GSXR'a (x40F0x) i byłem bardzo zadowolony z efektu końcowego. Teraz mój akcesoryjny wydech ma rodoss i też chwali!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja póki co tylko:

 

- płyta pod silnik od Dakara na uszach z alu płaskownika

- kratka na lampę od Dakara

 

A ori wydech jest świetny do tropienia zwierzyny: kiedyś podjechałem na 20m do jelenia zanim mnie usłyszał i uciekł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.