Murzyn Napisano 25 Lipca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 25 Lipca 2014 Proste pytanie dla posiadaczy tego modelu. Czy przy 6k obrotów kończy sie moc i jakiekolwiek przyspieszenie. Podjechałem dzis (gladiusem) po takiego wlasnie Dl a i szok. Silniki takie samo, a DL zamulal jak wygłodzony osiolek. Gladius od 6k dopiero ma moc i rwie do przodu. Olałem to moto, ale pytanie czy tak jest i ja wydziwialem czy faktycznie cos było nie halo Ps. Prosze poprawić temat, pisałem z telefonu i iOS zmodyfikowal //Hermes: poprawiłem, jeśli źle to daj znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 25 Lipca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 25 Lipca 2014 Vstrom generalnie ma ten sam silnik co SV. Zdławiono troszkę KM na rzecz większego momentu. Ja DL'a zazwyczaj maksymalnie kręcę do 6,5k obrotów bo tyle w zupełności mi wystarcza. Nie zależy mi na pierwszym wystrzale spod świateł. Dla mnie silniczek bajka. Trzeba spojrzeć na wykres z hamowni, aby zobaczyć jak wygląda krzywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murzyn Napisano 26 Lipca 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 26 Lipca 2014 Hermes, pytanie jest czy sie kręci a nie czy wystarczy kręcić do 6k Wykres nie pokazuje urwania momentu przy tych obrotach Na forum DL wyczytałem ze moze to byc efekt padniętej pompy paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 26 Lipca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 26 Lipca 2014 Nie wiem co Ci w zasadzie odpisać. Najlepiej byłoby jakbyś jakimś DLem się przejechał. Jak dziś gdzieś bryknę wokół komina to zamknę obrotomierz i zobaczymy jak będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanCatmood Napisano 26 Lipca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 26 Lipca 2014 Jak miałem DL-a to kręcił się do końca i nie zamulał. Spróbuj pogadać z mechanikiem, który zna się na tym modelu. Ja osobiście polecam Michała Szramę z Farbiarskiej w Warszawie, bo ogarnia temat znakomicie.. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 26 Lipca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 26 Lipca 2014 Właśnie wróciłem z krótkiej traski. Żadnego mulenia nie zauważyłem. Do samego końca pięknie idzie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murzyn Napisano 26 Lipca 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 26 Lipca 2014 Wiecie jak jest z wykastrowanymi modelami? Moc jest zmniejszona przez zakres obrotów czy jest inna mapa w całym zakresie? Mechanika to raczej na miejscu bym wolał, chyba ze sam kupie kabel i sie doucze Jak auta VAG ogarnalem to i z moto dam rade ;) Hermes jakbyś latał w weekend w okolicach powiatu chrzanowskiego, to zapraszam na kawę ;) chetnie bym zerknął na zdrowego ładnego K4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 26 Lipca 2014 Zgłoszenie Share Napisano 26 Lipca 2014 Oki, w razie czego dam znać. A skąd jesteś - pytam bo nie masz uzupełnionego profilu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murzyn Napisano 26 Lipca 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 26 Lipca 2014 Zaraz uzupełnię ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJU Napisano 1 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 1 Sierpnia 2014 http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=79&t=15&start=11800 Marko - rozwiąże ten problem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murzyn Napisano 1 Sierpnia 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 1 Sierpnia 2014 :) Szybko sie chetny znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się