Skocz do zawartości

Nowe Suzuki DL 650 Adventure ?


Hermes

Rekomendowane odpowiedzi

nooo miło by było. Większy prześwit, koła 21/17, trochę większe skoki zawiasu, duży baniak (choć przy spalaniu DLa obecny wystarczy) i miejmy nadzieję waga na poziomie obecnym lub mniejszym. Yamaha dostałaby mocno po du..e (ogmolowany 660Z jest niewiele lżejszy), KTM już dawno strzelił sobie w kolano (chyba, że ktoś przerobi 690-tkę na adv), honda poszła na całość w asfalty :dodgy: Może to początek zmian na rynku i pozostali również się przebudzą? :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Triumph też nie śpi , ku mojej uciesze , Tygrys 1050 ,1200 i 800XC w kilku odsłonach także to nie przebudzenie a raczej pogoń , japońce jakoś w tyle zostali w tym segmencie , skupili się na sportach a turystykę olali , FJR , PanEuropa to przecież stare konstrukcje , a z Offem to już w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Uważam że to świetny pomysł.Takim motorkiem można pojechać niemal wszędzie,nawet na wschód,jak się politycy uspokoją.GS 800 to też fajna konstrukcja ale tam poza paroma dużymi miastami jak Moskwa czy Irkuck żaden mechanik się nie tknie naprawy.Kolega Wowa z Nowosybirska czekał na części do f650 pół roku i zakończył przygodę z tą szlachetną marką.Do japońca zawsze się coś dorobi,znajdzie.

Obawiam się jednak że cena będzie wynosić ok.45tys.

Pozdro:-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.