Ertek Napisano 11 Listopada 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 11 Listopada 2014 Wrzucam jeszcze parę zdjęć z aukcji, na pamiątkę. ;) Ponieważ zrobiłem porządek w Upcośtamcośtam, wrzucam jeszcze zdjęcia z momentu transportu doktorka do domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 12 Listopada 2014 Zgłoszenie Share Napisano 12 Listopada 2014 ... R.I.P ... :diabel::diabel::diabel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 12 Listopada 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 12 Listopada 2014 Efekt trzech godzin pracy. Na razie robi dobre wrażenie. Rama ładna, nie pogięta i bez pęknięć. Jutro wyciągam silnik i demontuję kiwaczkę i widelec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 12 Listopada 2014 Zgłoszenie Share Napisano 12 Listopada 2014 Pięknie! Widzę, że od razu ciśniesz z grubej rury! Czekam na więcej!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tank Napisano 12 Listopada 2014 Zgłoszenie Share Napisano 12 Listopada 2014 Jak ci nie wstyd takie porno przed 23cią zamieszczać!!! ;) wytapatalkowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 13 Listopada 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 13 Listopada 2014 Pornografii c.d. W przyszłym tygodniu rozbieram piec i dopiero wtedy okaże się co wart jest ten bigos;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 13 Listopada 2014 Zgłoszenie Share Napisano 13 Listopada 2014 I co do proszku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 13 Listopada 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 13 Listopada 2014 Malowanie to na koniec. Najpierw piecyk wybebeszę, żeby łatwiej go przymierzać do ramy i żeby wiedzieć co muszę w nim zrobić. Później przycięcie zadupka ramy i dobranie baku, tylnego błotnika, lamp i innych elementów. Po spasowaniu, uruchomieniu i przetestowaniu motonga dopiero demontaż i malowanie. Proszkowe malowanie jest super, muszę tylko wyczaić paletę barw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 13 Listopada 2014 Zgłoszenie Share Napisano 13 Listopada 2014 Z paletą to bywa różnie , w 99% wychodziło mi co innego , teraz jak bym robił to tylko ramę a resztę to hydrografikę , przynajmniej widać co będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 13 Listopada 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 13 Listopada 2014 A jak proszek reaguje na wysoką temperaturę? Myślę o silniku. Hehe. Sam ze sobą gadam ;) Będzie OK. http://www.malowanie-proszkowe.org/technologie/malowanie-proszkowe-stosowana-technologia.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 14 Listopada 2014 Zgłoszenie Share Napisano 14 Listopada 2014 Nie , jest odporny na temperaturę , paliwo , oleje , smary , sól drogową , daleko szukasz a pod nosem jest fajna i solidna lakiernia proszkowa , robiłem u nich elemnty do Jeepa jakieś 7 lat temu , felgi , zderzaki , uchwyt na lampy i koło zapasowe , kratkę , kolega robił do Forda F150 mosty , ramę , i do dzisiaj żadnych zastrzeżeń , cenowo bardzo elastyczni , czasowo praktycznie od ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 14 Listopada 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 14 Listopada 2014 Pierwszy opis jaki mi wpadł w guglu. ;) Patrz na to: http://www.dr-big-shop.de/DR_BIG.html ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 14 Listopada 2014 Zgłoszenie Share Napisano 14 Listopada 2014 Heheheheheh widzę że też dręczy Cię i to namolnie chęć tworzenia , fajne zabaweczki tyle że jakoś chyba nie po drodze w Twoim projekcie. Jak będziesz potrzebował dobrego spawacza , super dokładnie , podjedź do Marka we Wręczycy , ma zajebisty sprzęt i super rękę , a nawet jak się dobrze dogadasz to podjedzie do Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 14 Listopada 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 14 Listopada 2014 Po drodze,po drodze...: http://www.dr-big-shop.de/BIG_MotorTuning_137.html http://www.dr-big-shop.de/BIG_MotorTuning_140.html Poza tym uszczelki, elektryka i dużo, dużo innych BARDZO potrzebnych rzeczy. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 14 Listopada 2014 Zgłoszenie Share Napisano 14 Listopada 2014 A w ten deseń , przeglądałem to wyposażenie Rally , toż to potwora stworzysz , "Frankensztajn" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 14 Listopada 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 14 Listopada 2014 Po B-Kingu już nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć. Te 60KM jakoś ogarnę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 14 Listopada 2014 Zgłoszenie Share Napisano 14 Listopada 2014 No niby tak , ale znając życie to te 60 kucuków będzie poganiane jak nigdy ww B-kingu , i co sprzedałeś potworka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 14 Listopada 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 14 Listopada 2014 Nie. I dobrze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 17 Listopada 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 17 Listopada 2014 Chciałem sobie wyczyścić gaźniczki i kupa. Jakiś paprok tak rozdłubał śrubę składu mieszanki w jednym z gaźników, że nie udało mi się jej wykręcić. Także mam do wyboru nowe:http://www.dr-big-shop.de/BIG_MotorTuning_140.html, lub: http://japan.webike.net/bm/pl/Carburetors/1161/p.b=437/#!search&p.ref=categories&p.c=1161&p.m=661 Mikuni czy JB Power (Keihin)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 17 Listopada 2014 Zgłoszenie Share Napisano 17 Listopada 2014 Mikuni! A próbowałeś krętaka wbić w śrubę składu mieszanki? Ja tak zrobiłem u siebie, jak miałem rozwierconą dyszę powietrza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 17 Listopada 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 17 Listopada 2014 Śrubka jest z dużo twardszego materiału niż korpus i boję się że mógłbym zerwać gwint w gaźniku. Jedyny sposób to nawiercić otwór i wykrętakiem wykręcić. Trochę z nudów się za to wziąłem. I tak chcę kupić nowe z pompką przyśpieszacza. Ponoć różnica jest spora. Natomiast przy sportowym wałku rozrządu nie działa dekompresor. Jakie problemy może to implikować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tank Napisano 17 Listopada 2014 Zgłoszenie Share Napisano 17 Listopada 2014 Ze nie przerzuci na gorącym.. wytapatalkowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 17 Listopada 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 17 Listopada 2014 Samozapłon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 17 Listopada 2014 Zgłoszenie Share Napisano 17 Listopada 2014 I tak chcę kupić nowe z pompką przyśpieszacza. Ponoć różnica jest spora. Jest i to SPORA!! Piszę z własnego doświadczenia. W DR650SE miałem BST40 i potem TM40. Ogień był niesamowity. Z resztą o pompce może się wypowiedzieć whiter bo ma mojego Mikuniego :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tank Napisano 17 Listopada 2014 Zgłoszenie Share Napisano 17 Listopada 2014 Samozapłon? Nie. Rozrusznik moze nie przerzucić przez kompresję na gorącym silniku (ale nie musi :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się