DARKOM Posted August 11, 2019 Report Share Posted August 11, 2019 Witam, i ja cos napisze o tym modelu bo juz prawie 8 kkm nim zrobiłem. Kupiłem używkę z przebiegiem 31kkm rocznik 2015. Troszkę kata dozbroiłem ( tłumik DOMINATOR,wysokie gmole HEED, wyższa szyna Puiga, tankpad Kappy, kpl zestaw napędowy DID - ZVMX, OPONKI michelin Anakee 2 i tp.Powiem tak maszyna bezawaryjna a silnik chyba najmocniejszy jaki do tej pory miałem ( YAMAHA TDM, SUZUKI DL650, TRIUMPH TIGER 800XC) Jeżdziłem też sporo innymi sprzętami ( Kawasaki Versy 650, 1000, Honda AT) Ale ten silnik w kacie daje mega sporo frajdy z jazdy ( i to na każdej mapie ale zwłaszcza na SPORT) i co dziwo mimo że ma tylko 100km do prędkości 120km/h idzie łeb w łeb z mocniejszym bratem 1290 który ma kucy ponad 160. W tym moto jest rewelacyjny moment. Ta V-ałka ma takiego kopa że aż wyrywa. Przy normalnej jeżdzie ( czyli tak do 130km/h ) moto jest też dość ekonomiczne bo spala granicach 5l/100km. Zawieszenie naprawdę jest dobrze zestrojone choć przód jest bez regulacji. Hamulce to poezja, BREMBO robią robotę. Ja mało latam w terenie ale na szutrach też sobie dobrze radzi. Jak ktoś sie zastanawia czy kupić kata to z miłą chęcią go polecę bo to naprawdę jest DZIK Gorąco pozdrawiam użytkowników pomarańczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now