Skocz do zawartości

smarciu

Zarejestrowani
  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje profilowe

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław
  • Motocykl
    Quadro 4 / Aprilia Atlantic 500 / Honda NT1100DCT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

smarciu's Achievements

Jedzie na dwójce

Jedzie na dwójce (3/8)

  1. smarciu

    Quadro 4

    Hejka, mam taki sprzęt. Bardzo dziwna sprawa, bo 5,5 to chyba max jaki mi się udało uzyskać. Mamy grupę użytkowników na Signalu, może tam Ci ktoś z naszych pomoże. Zapraszam na prv.
  2. smarciu

    Honda NT 1100 DCT

    Hejka, właśnie odebrałem i uczę się tego sprzętu. Pozdrawiam! smarciu
  3. smarciu

    Bałkany 2020

    Super wyprawa i świetnie zrobiony filmik, gratulacje pomysłu i wykonania
  4. smarciu

    Quadro 4

    I nagle mam 25kkm na budziku i kartę pojazdu w szufladzie. Na kolejne 15kkm planuję go ujeżdżać, a później się okaże co dalej. Sprzęt ani razu nie zawiódł w trasie, aku wciąż z pierwszego montażu. Ostatnio duży serwis: wszystkie płyny i filtry jak co roku, plus opony już 3-ci kpl, łącznik kulowy przód, wszystkie klocki, łożyska przód. Daje frajdę z jazdy, choć brakuje mu dużo mocy, tak z drugie tyle by się przydało.
  5. 2021.12.31 aktualizacja. Kurtka objechała ze mną ok. 20 tys km i wymagała tylko jednej poprawki w okolicy kołnierza, po 3 tygodniach tyrania w drodze na NK i powrót przez republiki. Poza tym bez większych problemów, wszystkie zamki wytrzymały. Oczywiście po pachą się zamki nie schodzą dokładnie i zostaje ok. 2 cm przerwy, która jednak nie przeszkadzała ani latem, ani jesienią kiedy i tak jeżdżę w grzanych ciuchach. Ogólnie polecam, kupiłbym jeszcze raz. Łatwo się pierze w pralce i szybko wysycha. Plusy: zdejmowane panele przód i tył chowane w kieszeni na plecach, zamki wentylacyjne po dwa na każdym rękawie, łatwa regulacja do warunków i olbrzymi zakres użytecznych temperatur, ocieplinka ciepła i cienka. Minusy: wspomniane niedopinanie się zamków rękawów pod pachą, słabe szycie w okolicy kołnierza, membrana wewnętrzna oddycha słabo, ale i tak nie używam, brak tasiemek przy zamkach musiałem dodać jakieś kupione w sklepie górskim, żeby łatwiej zamykać i otwierać zamki w rękawicach moto, dość płytkie kieszenie wodoszczelne z przodu, brak kieszeni wewnętrznych to uciążliwy błąd projektantów.
  6. smarciu

    Cześć i czołem

    Pozdro z Wro! Fajne maszyny :)
  7. smarciu

    Witam ze Śląska!

    Hej! Dolny Śląsk pozdrawia :)
  8. smarciu

    Quadro 4

    Chętnie bym coś wrzucił, ale nie mogę się dostać przez www, bo mnie nie rozpoznaje, nie pozwala też odzyskać hasła. Może ktoś umiałby mi pomóc?
  9. Chciałem zrobić sobie upgrade w postaci szyby pinlock ready i oryginalnego pinlock70 dedykowanego do tego sprzętu. Okazało się ze oryginalna szyba marki LEM ma zbyt wąsko ustawione piny brakowało ok. 5mm z każdej strony, wiec pierwszy raz wkładając tam pinlocka nie sposób to zauważyć. W efekcie pinlock się lekko wygiął. W drugim podejściu dokupiłem oryginalna szybę do tego kasku, ale firmowaną marką Ozone MXT-01, gdzie zalecany jest wspomniany wyżej model pinlocka. Tu również się okazało, że na rozsuniętych pinach tez brakuje miejsca na pinlocka. Sprawdziliśmy na kolejnej nowej szybie Ozone i sytuacja się powtórzyła. Powodów może być kilka, błąd produkcyjny/pakowania pinlocka70, błąd w nawiercaniu otworów w szybie Ozone, nieodpowiednie piny, sam nie wiem. Podsumowując najlepiej zadziałał tani „pinlock” z Alika naklejany na zwykłą szybę bez pinów... I jak tu wierzyć renomowanym producentom? Zabawa kosztowała mnie prawie 200zl. Czyli prawie 2/3 ceny samego kasku (w wersji Ozone). Mam nadzieję, że te perypetie pomogą komuś przy okazji zastanawiania się jaki sobie kask kupić.
  10. Swój właśnie odesłałem (zwrot zakupu przez internet). Może szum podczas pracy z podłączonym iPhone X był jedynie problemem tego konkretnego egzemplarza, nie wiem. Łatwo sprawdzić czy nie ma zakłóceń, wystarczy uruchomić muzyczkę, następnie wyciszyć do zera i posłuchać czy nie szumi/brumi w tle. Takie zjawisko w tych samych warunkach w moim starym BT z Alika po prostu nie występuje. A podobno jest różnica klasy i ceny w porównaniu pomiędzy Cardo Sho-1 a tanim chińskim BT.
  11. Tani kask, dobrze wyglądający i wykonany solidnie, przyjemne wnętrze, mocno trzyma głowę, daszek bez regulacji, blenda łatwa do regulacji w rękawicy, widoczność świetna, szyba bez zakłóceń, wentylacja świetna, 7 wlotów, dwa wyloty, regulowane tylko górne i przedni pod szybą, zapięcie mikro, wyjmowane do prania wnętrze i dobrze to znosi, odblaskowe nalepki w zestawie plus miękki pokrowiec. Ogólnie bardzo dobry stosunek cena/jakość. Normy spełnia, jak każdy legalny na rynku. Pasuje do głów owalnych, podobnie jak Shoei Neotec/Multitec, zbliżona rozmiarówka. Minusy: brak regulacji daszka, głośność powyżej 100kmh, brak wyciętych miejsc na głośniki zestawu interkomu, piny w szybie są niezgodne z dedykowanym oryginalnym modelem pinlock 70 (o 1cm za wąsko umieszczono nieregulowane piny w szybie i się nie mieści), brak podbródka przeciwwietrznego. Kask występuje pod różnymi markami: Ozone, IXS i inne. Wkleiłem mu tani „pinlock” z Alika za 20zl, robi robotę wyśmienicie, mógłby być nieco większy, łatwo się przykleja. Zobaczymy jak długo wytrzyma.
  12. Mój test Cardo Sho-1 dedykowany do Shoei Neotec, kupiony za 445zl na plantro.pl Zaktualizowałem mu fabryczny soft, naładowałem baterię i podłączyłem do iPX. Niestety aplikacja do aktualizacji nie działa na nowym systemie Apple i musiałem to zrobić na starym 10 letnim macbooku. Po testach mam mieszane uczucia, bo najlepiej działa radio czysto i bez szumów. Rozmowa tel jest słaba, ja słyszę dobrze, ale są szumy i mikrofon zbiera słabiutko. Wszyscy rozmówcy mi zgłaszali, że mnie nie słychać, albo urywa końcówki słów, zasięg GSM pełny, telefon pół metra od zestawu. Interkomu nie testowałem, bo mam ten pojedynczy zestaw. I najgorsze na koniec, słuchanie muzyki przez BT z telefonu. Jak wyciszę muzyczkę lub jest pauza pomiędzy piosenkami wówczas strasznie szumi, co wycisza się dopiero po przełączeniu na interkom, albo radio. Ogólnie jestem coraz bliżej decyzji o zwrocie. Przy okazji mój stary chińczyk (Easy Talkie R4 z pilotem na kierownicy) działa bez zarzutu, bez szumów, a mikrofon zbiera tak jak ten z telefonu. Jest nie do poznania, że gadam z kasku w czasie jazdy (do około 80kmh). Jedyny minus to bateria która po tylu sezonach wytrzymuje raptem 3-4h na ciągłym słuchaniu muzyki na wysokiej głośności (używam jednocześnie selektywnych stoperów, które wyciszają męczący szum wiatru). Może wymienię mu baterię i przedłużę mu tym samym funkcjonowanie... Na plus dla Cardo jest kontakt telefoniczny Pani z Obslugi, która pomogła mi przejąć niełatwą procedurę rejestracji i aktualizacji fabrycznego oprogramowania. Ona tez zwróciła mi uwagę, że ten model jest już stary a mój iPhone X to aktualna technologia i mogą się gryźć. Jeśli ktoś ma dobrze przetestowane urządzenie BT do kasku, to proszę o info.
  13. Warto sprawdzić czy standard ładowania się zgadza „qi” powinno być inaczej może uszkodzić baterię, albo zbytnio podgrzewać. Do tego uchwytu quad lock z dedykowanym etui używam po prostu kabelka oryginalnego do ładowania. Oni tez maja w ofercie uchwyt z ładowarką bezprzewodową. Z doświadczenia wiem, że szybciej ładuje się jednak kabelkiem. W QC ukryłem kabel pod plastikami kierownicy :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.