Ertek Napisano 25 Sierpnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Drugie podejście, na szczęście udane. ;) Wyjazd w poniedziałek 03 wczesnym rankiem, długa autostradowa nuda i ból d..py. Nocleg w Taxenbach (Austria). Wtorek, cały dzień na Grossglockner. Trochę musiałem polatać żeby się odblokować po poprzednim wypadku. Powrót do Taxenbach i następnego dnia kilka innych przełęczy m.innymi passo Stalle, którą bardzo polecam. Generalnie chcieliśmy w środę dolecieć do Stelvio i w okolicy kimnąć się, żeby w czwartek od rana zaatakować passo Stelvio. Nie wyszło nam to, ponieważ pod wieczór, szukając noclegu, niechcący przejechaliśmy Stelvio. Na totalnym zmęczeniu, śpiesząc się do znalezionego w necie noclegu, zaliczyliśmy najtrudniejszą technicznie przełęcz. Plusem było to że byliśmy tam praktycznie sami. W czwartek innymi przełęczami cofnęliśmy się do Austrii, spanko i od rana w piątek powrót do domu. Wyjazd trwał 5 dni i zrobiliśmy ponad 3000km. Zakochałem się w Alpejskich drogach i na pewno tam wrócę! Jeszcze parę zdjęć kolegów: Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez Hermes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 26 Sierpnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 26 Sierpnia 2015 Piękne miejsca, super fotki! Jak motocykle się spisały. Generalnie duży ruch był na przełęczach? Jak z pogoda trafiliście! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 26 Sierpnia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 26 Sierpnia 2015 Piękne miejsca, super fotki! Jak motocykle się spisały. Generalnie duży ruch był na przełęczach? Jak z pogoda trafiliście! Koledzy przeliczyli się z wytrzymałością tylnych opon. Wymieniali we Włoszech (fotka na której odpoczywam pod Betą 250R). Poza tym jedna guma i nic więcej. No może tylko Multistrada (już sprzedana ;) ) przy powrocie zaczęła stękać i przestała iść powyżej 120. Pogoda była mega w górach, na nizinach za gorąco. Ruch ze względu na środek tygodnia był raczej umiarkowany. Na Grossglocknerze było najtłoczniej, z kolei Stelvio puściuteńkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się