szaman Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 I ja przedstawię Wam swój motocykl. Od 4 lat jestem w posiadaniu wspomnianego KTMa. Rocznik bodaj '98, zawias przód WP Extreme 50, gaźnik Dellorto PHM 40 na setupie z SC. Na wyposażeniu ma stelaże i pancerną aluminiową osłonę pod silnik która leży gdzieś w garażu. Zamiast fabrycznego licznika zamontowany jest tripmaster Acewell'a, a obuty jest w Haidenau K60 Scout. Na tę chwilę czeka mnie regeneracja sprzęgiełka jednokierunkowego rozrusznika (typowa przypadłość) oraz wymiana aku i czyszczenie gaźniora. Moto jak na niezbyt rosłego kierownika (173) wydaje się dość duże i faktycznie, podczas manewrowania na parkingu bądź przeciskania się w korku daje się we znaki. Podczas jazdy nie mam z tym problemu. Przed zakupem wiele się naczytałem o bezkompromisowości i brutalnej charakterystyce tego modelu. Ten egzemplarz nie jest wyjątkiem. Podczas jazdy na wyższych obrotach obraz w lusterkach wręcz się rozlewa od wibracji, a na postoju na centralce, po odkręceniu manetki motocykl 'spaceruje' po parkingu. W skrócie LC4 dostarcza niemało mocnych doznań, szczególnie na mechanicznym gaźniku i dość krótkim przełożeniu, które nie pozwalają na spokojną jazdę. Ma to swój urok ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ertek Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 Na pewno fajny motek. Zazdroszczę prostoty. U mnie w XCh jest wtrysk, komputer i rozbudowana elektronika (już dała mi się we znaki). P.S. Tempo masz niezłe. ;) Napisz gdzie śmigasz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szaman Posted February 5, 2017 Author Report Share Posted February 5, 2017 Aż wstyd się przyznać, ale od 3 lat latam po garażu przestawiając sprzęta. Łącznie nalatałem raptem ~1,5kkm. Pociągnęło mnie w stronę starych, tylnonapędowych fordów z lat 80, które pochłaniały niemal cały czas wolny i większość środków finansowych. Przy kilku sztukach motocykl zszedł na dalszy plan, ale po 3 latach nastał czas, by wrócić na 2 kółka :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ertek Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 Granada V6? :) Przyjedź LC4 na zlot. Poszukamy alternatywnych dróg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szaman Posted February 5, 2017 Author Report Share Posted February 5, 2017 (edited) Tak, cztery sztuki. Wszystkie z v-kami. 2x kombi i 2x sedan w tym 2.8 ghia w automacie :) Do drugiego wsadziłem 2.9 v6 24v cosworth BOA ze scorpio wraz z dyfrem ze szperą którą po kilku rzeźbach udało się zaadaptować. Jest zabawa :D Edited February 5, 2017 by szaman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 Ciekawy jestem kiedy zacznie jeździć :P Jak go przywodziłem z Łodzi do KRK, to nieźle mnie wytrzepało na nim - powiedziałem sobie, że "nigdy" nie będe miał KTMa, a tu cóż :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now