Jump to content

Quadro 4


smarciu
 Share

Recommended Posts

Przedstawiam swoją maszynę, która ujeżdżam od lipca i nakręcone bezawaryjnie ma niemal 8kkm na koniec 2018, większość zrobione w dwie osoby, zapakowany na full. Kilka wycieczek dłuższych zaliczone z powodzeniem, jak Polska wschodnia, Bieszczady, Czechy, Słowacją. Sprzęt kupiony od dilera w PL, jako salonówka rocznik 2017. Dostosowuję go na bieżąco do moich potrzeb.

 

4e3cacb727a82e61231ca006089671ac.jpg

 

Kilka fotek z wyjazdów:

07c192ba2a940102bc1a820785af955a.jpg

13167a1b89c5cb8288590187ca7a9374.jpg

79c236b2f3e3c23ed6ef04bb0865e7bf.jpg

df2d5bffa2eb99d774426cddb41711f2.jpg

0741af6593acf94f740d5509d597a9b6.jpg

58914d4a5ef9d154db21484f18f6aeba.jpgcb4bf0d2354911429795baf1b3f3742d.jpg

 

Miejsce zauroczenia tym modelem:

6a949120a6ff3351fb009f70e1cfd818.jpg

61f74fd818bfaab8d46889ce25f6c9eb.jpg

 

Co to jest?

 

Jak to jeździ?

 

Udział tych modeli w HAT (Hard Alpine Tour):

http://www.quadrovehicles.com/press-room/#1509992264003-08b5c886-a85f

 

smarciu

Link to comment
Share on other sites

W styczniu na Teneryfie wypożyczyłem Quadro 4 i zrobiliśmy nim ponad 500km w 2,5 dnia w bardzo zróżnicowanej pogodzie i trasach, od 6-26stC. Genialnie się prowadził w trudnych warunkach, deszcze, drogi obsypane igliwiem, gałązkami. Pod Teide było 4stC, ślisko. Przetestowaliśmy go, jak tylko się dało. Frajda w zakrętach, skuteczne hamowanie z 50 do zera na 5,8m. Z minusów to niski Vmax, nieco większe spalanie 4,5-5L/100km, bagażnik pod kanapą na jeden kask, wyższe koszty serwisowania, pozycja krzesełkowa, nie da się wyprostować nóg za bardzo. Na oryginalnym filtrze powietrza bardzo słabo jechał po autostradzie w deszczu i dużej wilgotności (wymieniłem na K&N i jest spokój). Prędkość przelotowa to 100-110kmh. Po powrocie do PL rozejrzałem się w cenach, używek nie było, nowy to ponad 10k€, ale udało się kupić salonowkę na dogodnych warunkach finansowania i tak w lipcu stanął w garażu obok Aprilii Atlantic 500 :)

dab01aeb8a372cb0383a50a61da74d1f.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Szykują się modyfikacje na wiosnę, wejdą nowe elementy, oryginalne i made by żółty sklep. Kompletuje graty.

Lusterka panoramiczne.

Kierunki led z pozycją i stopem.

Głośniejszy klakson.

Handbary, jak w wersji Qooder, z ledami.

Regulowana wysoka szyba.

Kpl opon całorocznych K66.

Czujniki ciśnienia w oponach.

Akcesoryjny pedał hamulca.

Uchwyt do kamerki DJI osmo pocket.

Może bardziej oddychający tłumik, akcesoryjny Vario?

 

Trzeba będzie się pobawić w garażu na wiosnę :)

d815b47bd58e1ece364b002b9b6764d9.jpgf0131eb431900550437f350de6bf4cc3.jpg

167b77d786eb07ee7ef218439deeb1fe.jpg

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
W dniu 22.02.2020 o 18:06, smarciu napisał:

Chętnie bym coś wrzucił, ale nie mogę się dostać przez www, bo mnie nie rozpoznaje, nie pozwala też odzyskać hasła. Może ktoś umiałby mi pomóc?

@smarciu 

Cześć,

 

Wysłałem Tobie wiadomość na PW 😎

Edited by DavidT100
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

I nagle mam 25kkm na budziku i kartę pojazdu w szufladzie. Na kolejne 15kkm planuję go ujeżdżać, a później się okaże co dalej. Sprzęt ani razu nie zawiódł w trasie, aku wciąż z pierwszego montażu. Ostatnio duży serwis: wszystkie płyny i filtry jak co roku, plus opony już 3-ci kpl, łącznik kulowy przód, wszystkie klocki, łożyska przód. Daje frajdę z jazdy, choć brakuje mu dużo mocy, tak z drugie tyle by się przydało.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
W dniu 26.12.2018 o 12:08, smarciu napisał:

W styczniu na Teneryfie wypożyczyłem Quadro 4 i zrobiliśmy nim ponad 500km w 2,5 dnia w bardzo zróżnicowanej pogodzie i trasach, od 6-26stC. Genialnie się prowadził w trudnych warunkach, deszcze, drogi obsypane igliwiem, gałązkami. Pod Teide było 4stC, ślisko. Przetestowaliśmy go, jak tylko się dało. Frajda w zakrętach, skuteczne hamowanie z 50 do zera na 5,8m. Z minusów to niski Vmax, nieco większe spalanie 4,5-5L/100km, bagażnik pod kanapą na jeden kask, wyższe koszty serwisowania, pozycja krzesełkowa, nie da się wyprostować nóg za bardzo. Na oryginalnym filtrze powietrza bardzo słabo jechał po autostradzie w deszczu i dużej wilgotności (wymieniłem na K&N i jest spokój). Prędkość przelotowa to 100-110kmh. Po powrocie do PL rozejrzałem się w cenach, używek nie było, nowy to ponad 10k€, ale udało się kupić salonowkę na dogodnych warunkach finansowania i tak w lipcu stanął w garażu obok Aprilii Atlantic 500 🙂

dab01aeb8a372cb0383a50a61da74d1f.jpg
 

Witaj. Jest jakiś sklep z częściami.do niego w Polsce. Pozdrawiam Mirek [email protected]

W dniu 10.01.2019 o 16:42, smarciu napisał:

Szykują się modyfikacje na wiosnę, wejdą nowe elementy, oryginalne i made by żółty sklep. Kompletuje graty.

Lusterka panoramiczne.

Kierunki led z pozycją i stopem.

Głośniejszy klakson.

Handbary, jak w wersji Qooder, z ledami.

Regulowana wysoka szyba.

Kpl opon całorocznych K66.

Czujniki ciśnienia w oponach.

Akcesoryjny pedał hamulca.

Uchwyt do kamerki DJI osmo pocket.

Może bardziej oddychający tłumik, akcesoryjny Vario?

 

Trzeba będzie się pobawić w garażu na wiosnę 🙂

d815b47bd58e1ece364b002b9b6764d9.jpgf0131eb431900550437f350de6bf4cc3.jpg

167b77d786eb07ee7ef218439deeb1fe.jpg

 

 

 

 

Witaj. Jest jakiś sklep z częściami do tej maszyny? Pozdrawiam  Mirek  [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.