Skocz do zawartości

LPG


WieRcik

Rekomendowane odpowiedzi

To już zakrawa na lekki "obłęd" , ale raczej z pasji niż z oszczędności , jeden z użytkowników Forum Tigera właśnie udostępnił swoje przemyślenia i efekt końcowy.

2014091455b5a694e9ad5c1b8f92c46a76dc75df2b.jpg

20140914573a56a3275ae50b28a266e959adc240a4.jpg

201409145920983896ae07478dd63ef09039ddb7d1.jpg

20140914012314af0a61ee0d49235f1c1dc1d88000.jpg

koszt 1300zł , zrobiona odpowiednia mapa , spadek mocy i wzrost spalania ok.10% , według servicu podwyższona temperatura nie ma wpływu na zawory itd , przejechane 20kkm , czasem ma focha na wolnych potrafi zgasnąć , przy średnim spalaniu 6,8l wychodzi 17,30 zł na 100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsza akcyza

 

Za to większy balast :)

Ale w sumie... Mój znajomy wozi aku 60ah w centrali, bo mu szkoda stówy na nowa baterię do bixera :)

Dla mnie skorka niewarta wyprawki, koszt, waga, bezpieczeństwo, niepraktycznosc i nie)legalnosc tej instalacji są nie do obronienia. No chyba, ze zrobione to tylko po to, by miec satysfakcję i prztciagnac uwagę na zlotach . Taka sztuka dla sztuki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia bezpieczeństwa , to zależy jak na to patrzeć , widziałem kilkanaście lat do tyłu jak pociąg dymną trucka butla wyglądała jak banan ale się nie rozszczelniła , co do legalności to nie ma żadnych przeciw wskazań w przepisach do instalacji LPG w motocyklach , masz FV na montaż i nikt nie robi Ci łaski jak w urzędzię tak i na stacji diagnostycznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciężar butli i gazu a dop. ladownosc topcase'a? Zazwyczaj to 5 do 10 kilo. Bezpieczenstwo przy najechaniu z tylu i takim odtzutowym balastem za plecami, a nawet przy przewrotce. Nie mówiąc o bezpiecznym zachowywaniu sie motka Np na krętej drodze z rozkołysanymi 20 litrami balastu (plus drugie tyle butla) na wysokości barkow- to nie wpływa najlepiej na trakcję. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej się zgadzam ale formalnych przeszkód nie ma ' date=' kwestia gustu.[/quote']

O to, to... Jedni latają ofem, inni asfaltem, jeszcze inni poza miasto nie ruszają. Co kto lubi...

Ja ogólnie lubię rozwiązania z innymi źródłami zasilania motorków. Teraz powiem herezje:

 

-marzy mi się motorek elektryczny!

 

Pogrążę się jeszcze:

-nie lubię głośnych wydechów!

 

Gwóźdź do trumny:

-motory są ....

No powiem tylko, że jak zobaczę mojego syna (czternastoletniego) na motorze, to mu z dupy nogi powyrywam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heheheheh kristof i się łudzisz że będziesz miał na niego wpływ???:facepalm: To grata będzie trzymał u kumpla a dowiesz się że śmiga jak ze zwichniętym kikutem do domu wróci.

Mam nadzieję, że tak. Dałem mu wściekłe cztery koła i jak na razie podobają mu się, mimo, że już parę razy opuścił ,,czarne'' i ,,zwiedzał zielone''.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
A propos elektryków.

Może w końcu będą jakieś normalne baterie?

http://www.scigacz.pl/Nowe' date='baterie,zielonym,swiatlem,dla,elektrycznych,motocykli,25282.html[/quote']

Czytałem o tym - jest nadzieja, ale jak zauważa autor artykułu, może być problem z czynnikami kreującymi rzeczywistość fiskalną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.