WieRcik Posted July 17, 2020 Report Share Posted July 17, 2020 Jak wszyscy to ja też , z racji tego że Prosiaczka kupiłem na jakichś Mecelerach i przy redukcji z 5 ma 4 zablokowało mi koła , jakieś 80km/h, to postanowiłem że już nic nie może być gorszego i kupiłem TKC80 , o ile przednia jakoś żyła, chociaż ją ząbkowało , to tył kończył się szybko , ci co mnie znają to wiedzą że nie wiem ile mój motocykl pali ani ile robię na oponach , ale najczęściej kończyła z powyrywanymi kostkami. Dzień przed wyjazdem na zlot tył na kamieniach tak załatwiłem że druty wkręciły się w ośkę koła i trzeba było kupić coś na już , jedyne co było to Mitas E10 Dakar , nawet nie w rozmiarze dedykowanym do Prosiaczka , bo powina być 140 a nie było wię kupiłem 150, Opona to kartofel jakich mało , nie ma dla niej znaczenia czy jest napompowana czy nie , chociaż bez powietrza szybko się nagrzewa i nawet trzyma się drogi , co prawda tylko na wprost ale to zawsze coś. Wiadomo że ja i Prosiaczek lubimy zwiedzać zakręty poza asfaltem i tutaj jest rewelacyjnie , oczyszcza się w momencie , nawet na flaku nie udało mi się jej porozrywać czy w jakikolwiek inny sposób uszkodzić mechanicznie , spokojnie, choć jęcząc niemiłosiernie, znosi moje cielsko i młodego, razem prawie 200kg o wadze Prosiaczka nie wspominając. Jedyny jej minus to brak chętnych zakładów wulkanizacyjnych do jej wymiany. Także jeżeli masz zapędy masochistyczne , samobójcze bądź jesteś adeptem sztuki kamikadze to ta opona jest jak najbardziej dla CIEBIE. To pisałem ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now