Artur
Zarejestrowani-
Posts
55 -
Joined
-
Last visited
About Artur
- Birthday 01/18/1980
Contact Methods
Profile Information
-
Miejscowość
Zabrze
-
Motocykl
Yamaha XT600Z Tenere
Artur's Achievements
Jedzie na dwójce (3/8)
-
Najbardziej spektakularne drogi świata - mapa
Artur replied to Hermes's topic in Informacje dla podróżujących
Dobre! Widzę, że wakacyjną dojazdówkę będę miał całkiem ciekawą :) http://www.dangerousroads.org/eastern-europe/russia/5118-katu-yaryk-pass.html -
Jeśli tarcze nie popalone (raczej nie), przekładki nie zwichrowane (raczej nie), to sprawę załatwi wymiana sprężyn.
-
GPS jakoś tragicznie nie ciągnie, np jak wifi. W Sony AS30 i lumixie ft5 też mam zawsze włączony GPS, bo przy okazji robią jako gps-logger, poza tym lubię wiedzieć gdzie dana fota była robiona.
-
Jednej sztuce z forum się przyglądałem jakiś czas, ale "za miesiąc, a może coś innego się pokaże, a to, a tamto, a sramto". Jakby nie rozterki, to już bym takim woził 4 litery, a zamiast busa pewnie bym dokupił dużą zamknięta przyczepę :dodgy: Trudno. Żona nadal musi się wozić poczciwym i niezniszczalnym hyundaiem coupe, a jak się pojawi potomek, to dopiero trzeba będzie kombinować z czymś większym. Przez ten czas ceny jeepów jeszcze trochę spadną, więc zamiast szarego kombika może właśnie wtedy...
-
Głowica zrobiona 15tys.km temu ;) Swoją drogą kasa była odłożona na grand cherokee 4.7 V8, ale przy ostatniej grzebaninie przy poczciwym sprinterze ręka wpadła mi w podłużnicę, więc pierwsza kontrola i leci dowód już bez możliwości odzyskania. Zamiast ładnie brzmiącego V8 jest więc klekoczące francuskie R4 :dodgy: Się odkuję z kasą, to temat 4x4 powróci na listę zakupów :s
-
Miałem nadzieję na nowy rekord, a tu niecałe 11kkm :s A byłem w Maroku, dwa razy w Rumunii, w Czarnogórze i Albanii. Zastanawiam się jakim cudem w pierwszym pełnym sezonie na moto mogłem zrobić ponad 12kkm jeżdżąc wokół komina :-/ Pozostaje mieć nadzieję, że kolejny rok przyniesie więcej kilometrów.
-
Każdą kamerkę miałem z GPS i chyba tylko ze trzy razy z czystej ciekawości z tego skorzystałem. W GoBandit była fajna opcja, że pokazywało wysokość n.p.m., w sony już tego niema :dodgy:
-
Coś jest jeepnięte, bo "czek endżajn" świeci, dalej nie pojedzie :ninja: U mnie nieco więcej roboty. Kupiłem z pełną świadomością sprzęt, w którym lubi padać skrzynia, czy tam łożyska igiełkowe na wybieraku (trzeba zrzucać SB i ją połowić, żeby to gówno wymienić). Myślałem, że przynajmniej te pół roku pojeżdżę zanim do tego dojdzie, a tu lyypa. Dzisiaj robię rundkę po macherach od skrzyń w Vivaro/Trafic. Pewnie z 2.5kPLN w plecy :facepalm:
-
212kg bez paliwa :-/ Do tego gmole, stelaże, kilka bajerów + paliwo i się zrobi 250-260kg. Lipa trochę. No i koła 19/17. Robi się konkurencja, ale dla DLa. Ja bym takiego nie kupił :blush: Nie że mnie nie stać... no dobra, to też :ninja: Jeśli honda nie zmaści sprawy z nową AT, to zajmie ona miejsce zarezerwowane dla klienteli dotychczasowych LC8.
-
Jest dziwnie daleko, nie da się tam na kołach jechać na długi weekend :lol: Jak wygląda sprawa POI w tych mapach? Goglowskie wiadomo, użytkownicy dodają. A w Here? Chodzi o stacje paliw itp sprawy potrzebne w trasie. Chociaż z googlowskimi też wiele się nie zdziała. W AL były odcinki, na których wg gógla niema nic, a było nasrane stacji co 5km. Podobnie w MAR, ale tam to nie dziwi, bo we wioskach stacje paliw są w domach i kańciapach, wtedy najlepszą mapą są miejscowy "majfrendzi".
-
Stan nigdy nie będzie wiadomy. W moim KLEkocie (już byłym) amor trzyma cały czas jak należy mimo nalotu 60tys.km i 23 lat na karku, a niejednemu pociekł sporo wcześniej, w sporo młodszym egzemplarzu i nie katowania moto w offie :s Znajomy wrzucił WP z LC4, ale póki nie ograniczy jego skoku, to dupa siedzi za wysoko.
-
Wygląda na to, że lada dzień. Ja bym czekał :) Foty strzelane z gopro wymiatają wśród konkurencji, jakość moim zdaniem najlepsza, a teraz dodatkowo będzie stabilizacja, której zapewne większość nie będzie używała, bo jej włączenie to zawężenie kąta ze 170 na np 120st. (tak jest w sony). Niema też co liczyć na ostry spadek cen poprzednich wersji gopro. Po prostu ją wycofają z rynku i zostaną używki.
-
GoPro 3 Black - jakość świetna, ale bateria służy głównie do ogrzewania urządzenia, można się nią poparzyć. Z Maroko mam porównanie takiej z Sony HDR-AS15 i o ile na YT, czy vimeo różnicy niema, a wręcz sceny z soniacza wypadają lepiej (musiałem podkręcać kolory żeby się pozbyć niebieskiej poświaty), o tyle na suchych plikach miazga, gopro wymiata i to przy 720p vs 1080p na sony. Tutaj próbka, niektóre sceny są z Lumixa Ft5 (tam gdzie jest zoom lub statyw), z kasku z czarnym daszkiem GoPro, bez daszka Sony [video=vimeo] GoPro 3+ jest już ponoć poprawiony pod kątem bateriożerności i taki mi się widzi jako jedyny słuszny :sleepy:
-
Ja kupiłem Sony AS-30, ale jakbym miał drugi raz podchodzić do tematu, to bym dopłacił te 5 czy 6 stów i brał gopro.
-
Orux fajnie się rozwija. Brakuje mi jeszcze m.in. możliwości wyświetlenia kilku tracków na raz, jak to jest w garminie. Poza tym niezły kombajn. Dzięki integracji z portalami typu everytrail, mapmytrack itp można ustawić śledzenie, czyli ktoś wchodzi na konto i patrzy jak się punkcik porusza. Jeśli niema dostępu do netu, to np raz dziennie można zrobić upload. A wielki plik to nie będzie, bo można sobie ustawić, że punkty zapisu tracka ma zbierać np co 200m, ale nie częściej niż np 30s. - zapis trasy nie będzie więc nadźgany punktami jak z endomondo itp. Ja powoli czatuję na wodoodpornego i taniego tableta z niedużym ekranem, który na stałe zagości jako nawigacja oparta właśnie o Oruxa.