Ertek Posted September 21, 2014 Report Share Posted September 21, 2014 Po przelataniu na nich 1,5 tyś.km. mogę je pochwalić za asfalt. Naprawdę robią robotę, na suchym i na mokrym. Są świetne. Natomiast OFF to dramat i wjeżdżanie w nieznane ostępy może się skończyć źle. Dzisiaj to przerobiłem. Lasek, fajna droga, trochę mokro. Jadę! Niestety. Czym dalej, tym gorzej. Błoto i woda-bardzo nieciekawie. Ale jak wjechałem w mokry piach, to koniec-glaba. Dobrze że trafiłem na grzybiarkę i pomogła mi dźwignąć Afrykę. Generalnie twarde gruntówki i szutry, da się. Błoto i piach to dramat. Podsumowując: opony na asfalt. Na mokrym też świetne. OFF tylko twarde grunty i szutry bez szaleństw. //Hermes: dodałem prefix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piwowarek Posted September 21, 2014 Report Share Posted September 21, 2014 Potwierdzam powyższe ;) dodam tylko, że im większe zużycie tym głośniejszy szum opon :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tank Posted September 22, 2014 Report Share Posted September 22, 2014 W przeciwieństwie do dwójek które były moimi ulubionymi oponami na asfalt a jednocześnie bardzo dobrze radzily sobie na szutrach i (tak sobie) na polnych drogach, trójki to opony typowo asfaltowe, nie zapewniające trakcji poza czarnym. Jezeli chcesz jechac do Albanii zainwestuj w heidi K60, które na czarnym nie są wiele gorsze za to poza nim nie ma najmniejszego porównania. Wersja ekono: Z tylu mitas E07 z przodu heidi- konfiguracja nie do zaje/b/chania,lub tak jak mam teraz u siebie- tyl E07,Dakar, przod Karoo3. TrakcjaON i OFf najlepsza, żywotność przodu znacznie lepiej niż TKC-80 (choć ustępuje jej w cięższym terenie). Są opony lepsze w off, ale bardziej kompromisowych nie znajdziesz. Na tym zestawie pojechałem i wróciłem z Pamiru (przeszlo 14tkm) a tył nadal zle nie wygląda :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WojtekB Posted October 22, 2016 Report Share Posted October 22, 2016 Gdyby nie idiotyczne zużywanie się Anakee III dałoby się z nimi żyć.Boki przedniej opony znikają dużo szybciej niż środek co pogarsza prowadzenie,składanie się w zakręty i obniża zaufanie w czasie jazdy w deszczu.Tył natomiast schodzi prawidłowo i jest trwalszy.To mój drugi komplet i jest tak samo.W czasie tej samej podróży Anakee II zużywały się równomiernie A trójka u mnie i u Dondiego tak jak opisałem. Coś nie tak.Następne założę nowe Pirelki albo stare dwójki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now