Hermes Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 Tak sobie czytam: http://www.motocykl-online.pl/testy/Triumph-Tiger-800-XCx-XRx-Tygrys-po-zmianach,8983,1?1 I sobie myślę że XCx spełniłby moje wymagania :D Mógłby być troszkę lżejszy, ale bidy nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ertek Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 Mnie się podobuje tyż, ino wiela ta bida waży? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted April 9, 2015 Author Report Share Posted April 9, 2015 220 xcx zalany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ertek Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 Szału nie ma. Wygląda na lżejszy. Czyżby to elektronika tyle ważyła ;) Albo powyżej 100 kucy, albo poniżej 200kg. (Druga opcja dla mnie lepsza). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted April 9, 2015 Author Report Share Posted April 9, 2015 Mój osiołek waży 220kg i nie jest źle, no ale to nie jest japonia... :( Z częściami na dalekim wschodzie czy czarnym lądzie bd problem :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
WieRcik Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 Hehehehe dobre , nie ma to jak stereotyp :facepalm: A jak w Afryce pompa padnie to dostaniesz na sepie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ertek Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 (edited) Popsuć się może wszystko. Raczej ten model nie miał większych problemów wieku dziecięcego. Ja bym kupił starszego i zapodał kuracje odchudzającą. Tak na prawdę to te ABSy ESP i inne systemy bezpieczeństwa dla mnie nic nie dają. Ja uczyłem sie jeździć na "analogach" i jest mi to zbędne. Niedawno czytałem przemyślenia na ten temat jakiegoś mądrali, dziennikarza motoryzacyjnego i teza była taka że elektronika daje ZŁUDNE POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA. Pewno jest w tym dużo prawdy. Pada deszcz ale co mi, przecież mam ABS i gleba gotowa :wub: Ślizgać się też trzeba umieć. Edited April 9, 2015 by Ertek Link to comment Share on other sites More sharing options...
WieRcik Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 Zgadzam się w pełni , też jeździłem 0-1 , WSK ,Jawa , ETZ nie wiele wybaczały. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristos1971 Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Ślizgać się też trzeba umieć. Fajnie to brzmi w kontekście dzisiejszych porannych popisów Wiercika :facepalm: :lol: Sorki nie mogę się powstrzymać.... Całą drogę się śmiałem :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
WieRcik Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Darcie łacha jest ceną popularności , jak się nie umie jeździć a wypada się wylansować , wystarczy jedna gleba i będziecie łacha drzeć do następnego spotkania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ertek Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Hehe. Ponad połowa z nas wyglebiła. A ja na czarnym! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristos1971 Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Ponad połowa z nas wyglebiła. Wy czerpiecie z tego jakąś perwersyjną radość... Tak mi się wydaje... Widziałem podniecenie Wiercika po glebie... :facepalm: :D :D :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted May 5, 2015 Author Report Share Posted May 5, 2015 I są kolejne wersje!! XRT i XCA http://www.motogen.pl/Dwie-nowe-wersje-motocykla-Triumph-Tiger-800,23212.html# Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted July 5, 2016 Author Report Share Posted July 5, 2016 Powoli przymierzam się do XC lub XCX Ma ktoś jakieś opinie? Co do spalania - w testach czytałem że średnio jest około 6-7 - dosyć mnie to przestraszyło... Ale ale, znalazłem: http://www.fuelly.com/motorcycle/triumph/tiger_800_xc_abs http://www.fuelly.com/motorcycle/triumph/tiger_800_xcx http://www.motostat.pl/search?make_id=142&model_id=11645&search=Search Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ertek Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 Gratulacje! Koleś z którym byłem teraz w Albanii miał 800 i chwalił sobie. Mówił że jest dość gleboodporny i nie czuć tak wagi. No i ponoć ten trzycylindrowiec ładnie się zbiera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted July 5, 2016 Author Report Share Posted July 5, 2016 Dzięki! Celuję w wersję XC lub XCX :P A przewracać się nie planuję - DL nigdy nie leżał!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WieRcik Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 Tutaj może być inaczej , przynajmniej na początku , ma wyżej środek ciężkości i wystarczy minimalny przechył żeby zanurkował , mnie osobiście bardzo to odpowiada bo jak wsiadłem na Screena Vstorma to to dla mnie w ogóle się nie prowadzi a z kolei Screenu stwierdził że Tiger wali się w zakrętach , ot i cała filozofia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted July 7, 2016 Author Report Share Posted July 7, 2016 Trzeba się przymierzyć i przejechać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now