Jump to content

Hermesowy KTM 1050 Adventure


Hermes
 Share

Recommended Posts

Kufry mam swoje i póki co zamierzam ich zmieniać.

Ale widziałem i dotykałem produktów Apduro i muszę powiedzieć że Paweł z Andrzejem robią świetną robotę!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

X grip wczoraj przyszedł, a dziś już siedzi na dziku!

201809113288285a6fb4c1f3a7a6c1572bd4840720180911345ce8d6889291b74538a2ee081cb29220180911350606b13a786618c8f06788631ac8a4
 
Jedynie zastanawiam się czy ładowanie podpisać. Musze zmierzyć ile w spoczynku wciąga prądu, bo w razie czego podłącze na przekaźniku po stacyjce

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 6 months later...

Po wycieczce do Grecji, przednia fela do wymiany.

W chwili obecnej w żadnym sklepie nie mają przedniego koła o nr 6060900104430 (1646zł), bo został zastąpiony nowym 6060900114430 (2915zł).

Na dodatek czas oczekiwania część ponad miesiąc.

 

Co za potologiczna sytuacja...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
2 tygodnie temu udało mi się kupić funkiel nówki fele z oponami z Anglii.
Gość kupił nowe 1090 i od razu zrobił przekładkę na szprychy 😄
 
20190702057f1c0f5c2aa0c04fb436d3875dc4bb

 

Wreszcie można zacząć jeździć!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Jako że jest zima... Zabawa z moto ciąg dalszy.

 

Wjechało poszerzenie stopki:

20191214193259490300ac52d2043929fb31aa4f

 

Kupiłem też dodatkowe osłony gmoli. 3 pary. Niestety do mnie nie pasują 😞

Jakby ktoś był chętny to mam do pogonienia

2019121419330120660012bae81005654d595dbb20191214193300681200255657f6664731e9d3c1

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Wczoraj zawiozłem dzika na serwis przy 30kkm i pozwolę sobie na kilka refleksji związanych z pomarańczą.

W 3 sezony naklepałem 30kkm, głównie wyprawy na moto. Mało kręcę się po mieście. Motocykl generalnie bardzo mi sie podoba, ale ma kilka mankamentów.

  • zawieszenie działa kapitalnie, dużo lepiej wybiera wszystko w porównaniu do poprzedniego moto (DLa)
  • silnik bardzo elastyczny, żwawy i bezobsługowy. Spalanie na przestrzeni 30kkm (a zapisuje każde tankowanie) wyszło następująco:
    • min: 4,49 l/100km
    • max: 6,77 l/100km
    • średnie: 5,26 l/100km
  • pozycja siedząca jest wygodna, ale zdecydowana inna niż w DLu. Kolana, łokcie ani nadgarstki nie bolą, nawet po kilkunastu godzinach ciągłej jazdy
  • kanapa jest ok, ale wygodniejsza była w DLu
  • najbardziej brakuje mi regulacji przedniego zawieszenia - przy dwóch osobach i załadowanym moto jest zdecydowanie za miękkie
  • oryginalna szybka nie odpowiada mi do końca. W moim przypadku nie jestem w stanie jej ustawić w taki sposób by nie buczało mi od powietrza w kasku
  • podnóżki pasażera są za blisko kierowcy. Podczas jakichś manewrów obijam nogami o buty pasażera

Przy około 8kkm zaczął skrzypieć wyprzęglik. Sprzęgło działało zasadniczo zero-jedynkowo, ale przesmarowanie go załatwiło sprawę i do teraz wszystko jest ok.

Przy około 10kkm moto się zatrzymało i nie chciało odpalić. Opisywałem to tu:

 

I to by było na tyle 😉

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wczoraj byłem w Apduro i Paweł zauważył, że cieknie mi z lewej lagi, a prawa mocno się poci...

Moto pod koniec marca odebrane z serwisu przy 30kkm, i do tej pory przelatałem jeden bak paliwa...

 

Biorę sprawy w swoje ręce i sam biorę się za serwis.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 9 months later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.