Ertek Napisano 13 Sierpnia 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 13 Sierpnia 2014 Zwą ją "Nuda" ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kristos1971 Napisano 22 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 22 Sierpnia 2014 Mnie marzy się coś o wadze 120- 130 kg, mocy 50 do 60 koni, bez wtrysku i na przerywaczu (taki zapłon). Najlepiej dwa cylindry (najlepiej widlak), chłodzone wodą. Z przodu koło 21, tył 17. Zawias tak z deczko lepszy jak w trampku. Czy w ogóle jest to jeszcze możliwe? Nie piszcie tylko, żeby modyfikować trampka, bo chciałbym takie nowe, ze sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 22 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 22 Sierpnia 2014 Może: Co prawda singiel, ale 44km i waga 124kg... www.motogen.pl/KTM-390-Adventure-w-przyszlym-roku,21427.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Napisano 22 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 22 Sierpnia 2014 Ta 390-tka będzie bardzo fajną pozycją rynkową. Ja się ostatnio rozleniwiłem i nie chce mi się robić kilkuset km dojazdówek autostradami, tylko lecę lawetą/busem. A na miejscu już nic więcej niż taki sprzęt nie potrzeba. DRZ400S jest słabsza, cięższa i nie przystosowana do ADV, a przy dużym baniaku jest niemal idealnym sprzętem do zwiedzania niecywilizowanych miejsc, więc taka pomarańcza to będzie wypas :) Stosunek mocy do masy o wiele lepszy niż w XT660Z ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erwinw Napisano 24 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 24 Sierpnia 2014 Cena może i śmiech. Tylko niech się zrypie gdzieś w Albanii i bez lawety się nie obejdzie. (Tak samo z BMW czy KTM'em). Afrę naprawię u kowala ;)' date=' albo przy drodze z pomocą lokalsów. [/quote'] A jakaż to kosmiczna technologia drzemie w tych motocyklach, że ich nie naprawisz w trasie, a naprawisz to w AT? Pytam jako użytkownik KTM-a (kolejnego już) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 24 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 24 Sierpnia 2014 Każde moto ma swoje wady i zalety. Ja najbardziej w nowych maszynach "boję" się elektroniki. Bo np. jak jakiś scalak padnie w trasie to dupa zbita... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 24 Sierpnia 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Sierpnia 2014 Afrę naprawię u kowala ;)' date=' albo przy drodze z pomocą lokalsów.[/quote'] A jakaż to kosmiczna technologia drzemie w tych motocyklach, że ich nie naprawisz w trasie, a naprawisz to w AT? Pytam jako użytkownik KTM-a (kolejnego już) Tak jak Hermes napisał. Wtryski i elektronika. Chodzi mi tylko o współczesne rozwiązania, nie o markę. Zresztą, chyba nie zauważyłeś, jaki motong wsadziłem w pierwszym poście. Sam śmigam po mieście i okolicach współczesnym sprzętem i jest super. W dalszą podróż w dzikie rejony, wybieram "analoga". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erwinw Napisano 25 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 25 Sierpnia 2014 Mam LC8 950 który ma elektroniki tyle co Afra czy XTZ750. Wcześniej jeździłem LC4 adv-to dopiero był sprzęt wyprawowy z kopniakiem i rozrusznikiem-wracając z Albanii już w PL zwarły mi się cele w aku, odpaliłem z kopniaka i wróciłem te 400km bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Napisano 25 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 25 Sierpnia 2014 W motocyklach wtryski to "feee", a w samochodach nie? Niech każdy sobie zrobi rachunek sumienia i pomyśli ile km przejechał samochodem i ile przez te kilkaset tys.km (albo więcej) padło mu komputerów, wtrysków itd ;) Nie bierzemy pod uwagę diesli CR :cyklop: A później Ci z większym stażem niech sobie przypomną ile grzebania było przy gaźnikach w motocyklu (tak tak wiem, niektórzy w ogóle tam nie zaglądają). Jak dla mnie jedyne "elektroniczne zło" to te wynalazki, które faktycznie potrafią popsuć wyjazd, jak np. immobilizer w BMW (czy tam jego antenka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tank Napisano 25 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 25 Sierpnia 2014 Na jedna awarie wtrysku przypadnie pewnie z 10 tysięcy rozkrecan i regulacji gaznika, tak samo z zaplonem na palcu i kopulce- zawsze jak nie urok to sraczka. A co zrobisz gdy czyszcząc gsznik w rowie zgubisz dysze czy igliczke? Kowal Ci dorobi? Najlepszym przykladem da superhiperbezawaryjne AT, w ktorych reglery kowale na wschodzie sie nakuja w swoich kuźniach ze hej! A wszystkie zawodne KTMy i BMki jada bo im sie jakos te kompy nie palą... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 25 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 25 Sierpnia 2014 Dlatego mam 885 brak kompa , brak wtrysku , bark pompy paliwowej , nie palący się regler trzy gaźniki jak mi jeden zdechnie to jeszcze dwa mi zostają , jednym słowem chujnia z patatajnią :diabel::diabel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kristos1971 Napisano 25 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 25 Sierpnia 2014 ,,Co prawda singiel, ale 44km i waga 124kg... www.motogen.pl/KTM-390-Adventure-w-przyszlym-roku,21427.html'' Noooooo. Powiem, że mnie ta propozycja zaciekawiła. Ciekaw jestem jak z wibracjami? Rozważam jeszcze http://www.moto46.pl/ktm/enduro/500-exc-six-days/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Napisano 25 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 25 Sierpnia 2014 Tak patrzę jak Duke 390 przyspiesza i ma v-max, to więcej mi na podróże na pewno nie potrzeba. Moja teresa 600-tka wcale lepiej nie idzie :-/ czekam więc na 390 Adv. :ninja: O ile wcześniej nie skończę na 690-tce (ostatnia przejażdżka mnie jakoś nei zachwyciła). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 25 Sierpnia 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 25 Sierpnia 2014 A co zrobisz gdy czyszcząc gsznik w rowie zgubisz dysze czy igliczke? Kowal Ci dorobi? Najlepszym przykladem da superhiperbezawaryjne AT' date=' w ktorych reglery kowale na wschodzie sie nakuja w swoich kuźniach ze hej! [/quote']Wiadomo co jest awaryjne w AT. Regler i pompe paliwa wezmę ze sobą. Najlepszym przykladem da superhiperbezawaryjne AT' date=' w ktorych reglery kowale na wschodzie sie nakuja w swoich kuźniach ze hej! A wszystkie zawodne KTMy i BMki jada bo im sie jakos te kompy nie palą... [/quote']Z elektroniką różnie bywa. A co z takim przypadkiem?https://www.youtube.com/watch?v=e9YihZdJrlI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tank Napisano 25 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 25 Sierpnia 2014 Uwierz mi w Pamirze więcej leżałem niż jechałem. Po czym podnosiłem motonga i jechałem dalej aż do następnej gleby itd... i jakos nic się nie stało. Na uzbeckiej "gazolinie" która nawet nie leżała koło 80 oktanów które jakoby posiadała a ołów tworzył kożuch, a tankowana byla z baniakow i butelek PET, GSy szly jak burza w nocniku radośnie dzwoniąc zaworami :) mimo (a moze dzięki) wtryskow, katalizatorów i calej tej jakże zawodnej elektroniki. Bezdętkowe kola nie zlapaly ani jednego kapcia mimo spuszczania z nich powietrza, a w czterech jakże to tandetnych i zawodnych GSach jedyna awaria to oberwany od wibracji na pustyni Kyzyl Kum chlapacz przy tylnym kole u Zbyszka. :) PS. Mój i Zbycha GS w chwili wyjazdu miały najechane ok140 tkm. Dolewać oleju na dystansie przeszlo (temp. ponad 40 st., przelecze w TienSzan/Pamir do 4300mpn- 200km robiliśmy przez 3 dni) 14 tkm nie bylo potrzeby... Ale pewnie to byl wyjątkowy wyjątek a za nami TIR z częściami jechał... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 25 Sierpnia 2014 Zgłoszenie Share Napisano 25 Sierpnia 2014 Prawda moim zdaniem jest taka jeżeli motocykl z elektroniką to nowy albo z pewnego źródła no i oczywiście porządny service , co wiąże się niestety z większymi wydatkami , co do gaźników to wiadomo są mniej wymagające zwłaszcza od obsługującego , jak kupiłem Sprinta to każdy z kim jeździłem pukał się w łeb , coś ty qrwa kupił , ano podobało mi się więc kupiłem , motocykl był tani pakiet startowy zrobiony od A do Z , wtedy tego jeszcze nie doceniałem bo suma z lekka wyrwała mnie z butów ale prawda jest taka że za dwa lata zrobiłem 26k w koło komina , bo nigdzie nie udało mi się wyrwać niestety , i jedyne co teraz mam do zrobienia to oleje i klocki. Zatem co kto lubi , gadka pod tytułem które święta lepsze , ja podchodzę do motocykla trochę inaczej , mam ściśle określoną kwotę i rozglądam się za jak najlepszym stanem i jak najlepszymi osiągami reasumują i tak zawsze pada na TRIUMPH ,:angel::angel::angel: heheheheheheh no i jest najlepszy , a jak go ubiorę dopieszczę to pokarze Wam jak się elegancko lansuję w koło Jasnej Góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 25 Sierpnia 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 25 Sierpnia 2014 Oczywiście, każdy zadbany motor ma takie same szanse. I oczywiste jest to, że każdy z nas ma inne podejście do tematu. Nie ma co kotów drzeć. Życzę wszystkim wyjazdów i powrotów na tych samych kołach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 4 Września 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 4 Września 2014 BMW też może być ładne:diabel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 27 Września 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 27 Września 2014 Plan na przyszłość -450ccm.(mam nadzieję że niedaleką ;) ):http://www.youtube.com/watch?v=SNuVLt9fPec Dodam tylko że jest lepszy od KTM'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tank Napisano 28 Września 2014 Zgłoszenie Share Napisano 28 Września 2014 A kumpel sprzedal Adwenczera 1200 i kupił husa do dziczenia i Elefanta w malowaniu LS do lansu, bo byl w niej zakochany od zawsze i mówi, ze to prawdziwy bohater rajdu PD. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 28 Września 2014 Zgłoszenie Share Napisano 28 Września 2014 Elaphant z tego co wiem to raz dojechał jako pierwszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tank Napisano 28 Września 2014 Zgłoszenie Share Napisano 28 Września 2014 No! I dlatego dla Adama jest bohaterem :D Tym bardziej, ze miał silnik Dukata. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 28 Września 2014 Zgłoszenie Share Napisano 28 Września 2014 Bohater drugiego planu , ale zawsze na liście startowej a co najważniejsze na mecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 28 Września 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 28 Września 2014 Ta nowa Cagiva jest ładna, choć nie przepadam za włoszczyzną. Ale przyznaję się bez bicia, że ten design mnie rozwalił: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tank Napisano 29 Września 2014 Zgłoszenie Share Napisano 29 Września 2014 Bo Dukaty SĄ najpiękniejsze! I maja najpiękniejszy Sound EVER! :) Reszta jest nieistotna... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się