bosi Posted October 16, 2015 Author Report Share Posted October 16, 2015 W oczekiwaniu na relację wklejam 2 filmiki kolegi Peterka: https://vimeo.com/140599515 https://vimeo.com/142182034 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ertek Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 Grubo! Pogodę mieliście ekstra. No i na lekko. Nam niestety pogoda nie dopisała. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted October 18, 2015 Author Report Share Posted October 18, 2015 Może i na lekko, ale każdy śmigał z tygodniowym bagażem :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 Z ciekawości - jak ze spalaniem w TTR Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted October 18, 2015 Author Report Share Posted October 18, 2015 Pali tyle ile wleję :D generalnie sądzę że przy ostrej dzidzie na szutrach poniżej 5. A kto wie czy nie 4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted November 14, 2015 Author Report Share Posted November 14, 2015 Filmik się udało zmątować, relacja niby napisana ale nadal czeka na fotki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted December 26, 2015 Author Report Share Posted December 26, 2015 No i nastąpiła wiekopomna chwila. Zostało naprawione sprzęgiełko rozrusznika. Gwoli wprowadzenia: jest ono piętą achillesową małej TTRki. Myślę, że występuje tutaj splot niekorzystnych okoliczności: - oryginalne "roleczki" (wcale nie okrągłe, tylko w kształcie literek S) sprzęgiełka są wyjątkowo małe (jest ich aż 20) i stosunkowo wąskie, a dodatkowo mają dziwaczny kształt, - stosunkowo wysoka kompresja i brak deko powoduje stosunkowo ciężki rozruch (jak na tą pojemność) oraz odbijanie tłoka przy gaszeniu. Powoduje to, że problemy ze sprzęgiełkiem pojawiają się podobno nawet co kilkanaście tysięcy kilometrów... (oby nie częściej...) Sprowadziłem od Pana Chińczyka zamiennik sprzęgiełka, posiadający mniej, bo 16 "roleczek", ale za to znacznie większych, solidniejszych i sensowniejszego kształtu. Okazało się jednak, że współpracujące bieżnie również były uszkodzone, więc zleciliśmy ich szlif. Był to błąd: pan szlifierz wedle najlepszych chęci zebrał w sumie około 0,3 mm materiału i bieżnie nie działały już wcale: ani z oryginalnymi uszkodzonymi roleczkami, ani z nowymi chińskimi. Na szczęście Brian z angielskiego forum TTR250 miał używane bieżnie w bardzo dobrym stanie i zaoferował mi je w korzystnej cenie. W międzyczasie KJU próbował dorobić zewnętrzną bieżnię, ale nie ukończyliśmy tego, gdyż pojawiły się części od Briana. W końcu, początkiem grudnia, w miarę dostępnego czasu, z pomocą Piotra i Taty poskładałem potwora, ale przy ostatecznym montażu popsułem filtr oleju i musiałem znowu czekać. No i przy okazji świąt przywiozłem nowy filtr, zalałem sprzęta oleum i pojechaliśmy z Piotrem na testy. Motór bangla i gra gitara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted December 28, 2015 Report Share Posted December 28, 2015 Widzę że święta owocne były! Gdzie kolejne rycie bedzie U Brata w LC4 640 ADV też sprzęgiełko pada nagminnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted July 21, 2016 Author Report Share Posted July 21, 2016 No i niestety motorka została sprzedana. Oby nowy właściciel miał na nią więcej czasu niż ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted July 21, 2016 Report Share Posted July 21, 2016 Że co?! Czemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted December 28, 2016 Author Report Share Posted December 28, 2016 Że co?! Czemu Chwila słabości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now