bosi Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 (edited) Cześć wszystkim, jakiś czas temu zakończyła się moja przygoda z TTR250, ale sentyment do marki pozostał. Dlatego też zanabyłem coś takiego: Zobaczymy jak się będzie sprawować :) Edited December 28, 2016 by bosi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 Jest i klasyk!! Gratki!! Wygląda pięknie! W jakim stanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted December 28, 2016 Author Report Share Posted December 28, 2016 Stan spoko, kilka wypasów, kilka akcesoryjnych rzeczy, ale oryginały też są :) Wpadnij kiedyś obadać :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted December 29, 2016 Report Share Posted December 29, 2016 Z miłą chęcią! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ertek Posted December 29, 2016 Report Share Posted December 29, 2016 Gratulacje! Bardzo fajny "analog". Byle serducho było zdrowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted December 30, 2016 Author Report Share Posted December 30, 2016 Parę słów: Z wypasów mamy: - Huzara z killerem - wprowadza niezły terror na miacho, - Robioną na zamówienie kanapę - podobno wygodna, - Elektroniczny licznik z obrotomierzem i bajerami - w sumie to nie wiem na co i po co, ale lżejszy od oryginału ;) - Cyfrowy wyświetlacz napięcia ładowania - niegłupia rzecz, - Olejarkę - trzeba podłączyć, - Gniazdko zapalniczki - przyda się, - Grzanetki - zobaczę, co ten patent jest warty, - Gmole - czekają w aucie na montaż, - Lusterka składane - czekają na odbiór i montaż, - Jeden trzymak z przodu i dwa z tyłu - to już chyba przesada, - Torbę Crosso przerobioną pod ori bagażnik Z minusów: - Opony Sirac - nie wyglądają wcale, - Brakuje napisu Ténéré na baku, - Stacyjka ma problem z blokadą kierownicy - czasem nie chce się tam przekręcić Po trochu jakoś ją ogarnę ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted December 30, 2016 Report Share Posted December 30, 2016 Łoł, nieźle wyposażona. Miałem laczki Sirac'a w DR650SE - jako taki kompromis 60/40 fajnie się sprawdzały. Szuterki bez problemu robiłem. Dla mnie bardzo fajna oponka Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted December 30, 2016 Author Report Share Posted December 30, 2016 Dam Siurakom szansę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted December 31, 2016 Author Report Share Posted December 31, 2016 Byłem sprawdzić czy się Siuraki nadają. Wynik jest mieszany: Na czarnym rewelacja, Na zamarzniętym błocie mają problem przenieść brutalny moment obrotowy mojego Ursusa. Było mniej więcej tak: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted January 1, 2017 Report Share Posted January 1, 2017 Dobry dzik! :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ertek Posted January 1, 2017 Report Share Posted January 1, 2017 Fajny sprzęt! 38hp na kole i 175kg na mokro. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xt600z_te%2087.htm Po tej 250-tce to możesz jechać na koniec świata. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted January 6, 2017 Author Report Share Posted January 6, 2017 Po tej 250-tce to możesz jechać na koniec świata. 250 była rewelacyjna, sprzedałem ją tylko i wyłącznie w chwili słabości. TTR250 jest jedną z najlepszych konstrukcji Yamahy (przynajmniej w znanym mi segmencie Enduro) i tym samym jednym z najlepszych Enduro na świecie ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ertek Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 Nie mówię że to był zły motocykl, tylko że 250cc zapakowane to robi się pierdzikółko. (Chyba że ważysz 45kg. i latasz na bez bagażu). Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted January 6, 2017 Author Report Share Posted January 6, 2017 Ertek, spoko, zwykłe 250 jest takie jak piszesz. Tylko że moje 250 miało DOHC, 110 kilo, 30 kucy w serii + wossner i luźny komin, i szło jak szatan :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ertek Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 To było inne niż to z linku wyżej? Tam waga 175 na mokro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted February 24, 2017 Author Report Share Posted February 24, 2017 (edited) W każdym razie niunia pohasała po Hiszpanii i okazuje się, że i piwko przyczymie: i winko: Edited February 24, 2017 by bosi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 Hohohoho, bez awarii się obeszło?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted February 25, 2017 Author Report Share Posted February 25, 2017 W zasadzie tak. Był offroad, były straty, ale nie nazwałbym tego awarią. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WieRcik Posted February 26, 2017 Report Share Posted February 26, 2017 A dotarłeś tam na własnych kołach czy na lawecie i dopiero tam ogień? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosi Posted March 3, 2017 Author Report Share Posted March 3, 2017 Laweciarstwo było. W zasadzie jestem zatwardziałym laweciarzem, bo nie lubię jeździć po czarnym i nie mam na to za bardzo czasu. Na kołach jeżdżę tylko blisko lub w wyjątkowych przypadkach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now