Jump to content

Jak sobie BIGOSu naważyłem.


Ertek
 Share

Recommended Posts

Siędzę trzeci dzień chory i kombinuję. Wymyśliłem że Suzuki DR800 BIG jest idealny do przeróbki na cafe bądź scramblera.

201411020463d31e33b426797cfe84cb11b2a95f49.jpg2014110202bcae98949b49c08f12268d7019b508d1.jpg20141102596770e39185d1198003e96adf0c6b212e.jpg

 

Singiel 800ccm. jest bezkompromisowy jeśli chodzi o brzmienie. To prawdziwy brutal. Podoba mi się ten pomysł!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Do przycięcia jest tylko rama zadupka. Reszta (kompletny widelec, bak, plastiki, tłumik, sety) dla potrzebujących. ;)

Ciekawe co można zmodzić w silniku.

Link to comment
Share on other sites

Dupa nic nie trzeba robić , jak go ogołocisz z tego wszystkiego to łokcie prostuje tak jest odchudzony , a to co Ci daje reszta to max 20% mocy której i tak nie odczujesz , a co można zrobić ze starego GSXR

20141102478f3987be9668c70f68fb70de83629519.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nic nie trzeba robić, bo nie ma czym. Na przeciwko Hondy XR400, do której jest wszystko, tu jest plaża.

Jedynie dolot (stożek), może gaźnik (jeszcze się nie zagłębiałem w temat) i wydech.

Nad wagą też trzeba popracować, bo na sucho waży grubo ponad 200kg.:facepalm:

 

Ale na upały, na miasto i okolice to będzie świetna zabawka :)

Link to comment
Share on other sites

Raczej wolałbym zwiększyć stopień sprężania , taniej , prościej a jak coś , nie daj diable, zdechnie to praktycznie od ręki , a tak to różnie bywa , przeszlifowanie bieżni pod wał panewki i cała reszta to już gruba robota a znam tylko jednego fachowca który to wszystko robił od a do z sam u siebie na warsztacie i dawał na to gwarancję , a nie później bo ten to robił to a ten to skąd miałem wiedzieć że coś pierd... i cała tak spycho terapia.

Link to comment
Share on other sites

20141103377ec7bb230a59717114bc7c8c2f858cd6.jpg

To 650.

20141103159afd79e005269567a9a6f4cb890a7e6d.jpg

 

 

I tak silnik idzie na stół. Jak nie ma żadnego Big Bora to poprzestanę na dolocie i wydechu. Jaki jest gaźnik w 800?

Jest jakaś alternatywa dla oryginału?

 

 

20141103129bb4559f3e98abd4d08a50f68c92d5bc.jpg

W którą stronę byście poszli?

Ja już wiem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.