Skocz do zawartości

Jak sobie BIGOSu naważyłem.


Ertek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 179
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wahacz kup od Sprinta , są takie same a połowa ceny , tutaj masz gościa bardzo elastyczny koleś , można się dogadać co do i sporo urwać brałem u niego parę części , póki co to miał całego , z amorem nie ma problemu wahacz ma dziurkę , pomyśl nad amorem od Tigera 885 ma pełną regulację i pewnie podejdzie bez problemu.

http://olx.pl/oferta/triumph-sprint-st-955i-2000r-w-calosci-na-czesci-okazja-silnik-lampa-CID5-ID8hv43.html#ec0e610aef

drugi jest w Cz-wie ale ten to w ogóle jakieś herezje opowiadał może na żywo lepiej pójdzie.

http://olx.pl/oferta/triumph-sprint-st-955-daytona-rs-955i-czesci-silnik-rama-inne-CID5-ID8rHqx.html#7c30f44063

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest amelinium czy blacha? Jeśli taki sam, to będzie łatwiej coś znaleźć. Ten co wkleiłem zdjęcia jest za 1400 (kompler z kołem, hamulcem, zębatką i łańcuchem).

Patrzcie jaką zmotę koleś zrobił z GS500.

 

 

2015012931efc7e1792eb03e890293b5d6845282e7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Speed Triple 955i , początek produkcji , stare kartery silnika , myślałem żeby swojego tak o pruć. 1400 to bardzo dużo , ostatnio komplet od Daytony , tylko że srebrny był za 800zł , bez łańcucha , tylną tarczę z kompletnym hamulcem kupiłem za 50zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. To ten model, ale koła to chyba jakieś niefabryczne. Trzeba będzie się zagłębić w temat. Ale tak przeglądając te modele w Googlu trafiłem na takie felgi: 20150130309320022635ad7017f42e6b9b5286a0a4.jpg

Ładne, ale to nie to.

 

Natomiast te mnie rozwaliły:2015013033f60f3f129cec588345e0701bb3cbb9e7.jpg

 

Myślę że na wyspach na pewno firmy produkowały akcesoryjne felgi do tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem do wiadomości od Hermesa o big bore do 650 i sprawa wygląda tak: 900 (889ccm) zbudował koleś z Procycle. I jest to mod jednostkowy. Chyba w tym motocyklu:

2015020121440a4bfa56cc0b6f2fb38d82b872dd9c.jpg

http://www.procycle.us/bikepages/dr650.html#engine

 

Natomiast ta firma ma w sprzedaży big bore 790 (786ccm).

 

20150201114f56114c2097182063b74a7bfe4e676f.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Widzę, że ,,mechanicy'' pchają się z odpowiedziami...

W temacie:

nie wiem jak w suzukach, ale w pojazdach które znam (jawa, komar), do ustalenia odpowiedzi na powyższe pytanie potrzebne są dwie rzeczy;

1. dokumentacja producenta, lub serwisowa z podanymi wymiarami itd.

2. przyrząd pomiarowy znany jako śruba mikrometryczna.

Następnym krokiem jest pomiar zużycia gładzi cylindra średnicówką i ...

Reasumując- ja bez danych fabrycznych nie umiem....:facepalm:

P.s.

To jest mistrzostwo- nic nie wiedzieć, ale się rozpisać o tym...

Chyba trzeba niedługo startować w wyborach...

Do rady gminy...:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.