Hermes Napisano 27 Stycznia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 27 Stycznia 2015 Będzie pasował +/- do ramy? Co wtedy z amorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 27 Stycznia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 27 Stycznia 2015 Ramę trzeba przerobić. Ale wygląd będzie kozacki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 27 Stycznia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 27 Stycznia 2015 Będzie kozak! Tylko mało tam BIGa zostanie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 27 Stycznia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 27 Stycznia 2015 Serducho i rama. Czyli to co w nim najlepsze.:angel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 27 Stycznia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 27 Stycznia 2015 W takim razie czekam na kolejne fotki z budowy! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 27 Stycznia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 27 Stycznia 2015 Wahacz kup od Sprinta , są takie same a połowa ceny , tutaj masz gościa bardzo elastyczny koleś , można się dogadać co do i sporo urwać brałem u niego parę części , póki co to miał całego , z amorem nie ma problemu wahacz ma dziurkę , pomyśl nad amorem od Tigera 885 ma pełną regulację i pewnie podejdzie bez problemu. http://olx.pl/oferta/triumph-sprint-st-955i-2000r-w-calosci-na-czesci-okazja-silnik-lampa-CID5-ID8hv43.html#ec0e610aef drugi jest w Cz-wie ale ten to w ogóle jakieś herezje opowiadał może na żywo lepiej pójdzie. http://olx.pl/oferta/triumph-sprint-st-955-daytona-rs-955i-czesci-silnik-rama-inne-CID5-ID8rHqx.html#7c30f44063 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 28 Stycznia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 28 Stycznia 2015 To jest amelinium czy blacha? Jeśli taki sam, to będzie łatwiej coś znaleźć. Ten co wkleiłem zdjęcia jest za 1400 (kompler z kołem, hamulcem, zębatką i łańcuchem). Patrzcie jaką zmotę koleś zrobił z GS500. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 29 Stycznia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 29 Stycznia 2015 Wygląda kosmicznie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 29 Stycznia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 29 Stycznia 2015 WieRcik, ładne te kółka. Z jakiego to modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 29 Stycznia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 29 Stycznia 2015 Speed Triple 955i , początek produkcji , stare kartery silnika , myślałem żeby swojego tak o pruć. 1400 to bardzo dużo , ostatnio komplet od Daytony , tylko że srebrny był za 800zł , bez łańcucha , tylną tarczę z kompletnym hamulcem kupiłem za 50zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 30 Stycznia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 30 Stycznia 2015 Tak. To ten model, ale koła to chyba jakieś niefabryczne. Trzeba będzie się zagłębić w temat. Ale tak przeglądając te modele w Googlu trafiłem na takie felgi: Ładne, ale to nie to. Natomiast te mnie rozwaliły: Myślę że na wyspach na pewno firmy produkowały akcesoryjne felgi do tego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 30 Stycznia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 30 Stycznia 2015 British Coustoms miało w ofercie takie felgi ale cena była kosmiczna jak oglądałem to prawie 500ł za sztukę wołali. A te złote fele to od Speed tripla 1050 komplet za jakieś 600zł +-. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 30 Stycznia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 30 Stycznia 2015 Za komplet szprychowanych do DL'a wołają 1000 oiro :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 30 Stycznia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 30 Stycznia 2015 Te szprychowe powyżej 2000 Funtów. :):cyklop::facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 31 Stycznia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 31 Stycznia 2015 Te szprychy na eByu na początku roku były dok. po 499 funciaków ,jak szukałem gratów do Beskowozu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 31 Stycznia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 31 Stycznia 2015 Kosztowały nówki w 2009 ;) Te w czarnym będą piękne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 31 Stycznia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 31 Stycznia 2015 Te poszły za 600zł http://olx.pl/oferta/triumph-czesci-dobre-ceny-CID5-ID7gxXr.html#2579430a79 Masz cały wahacz http://olx.pl/oferta/triumph-speed-triple-sprint-1050-wahacz-kolo-czesci-CID5-ID6lk8b.html#03905f0b68 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 31 Stycznia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 31 Stycznia 2015 No to super. Jest wybór. Można się pobawić. Na razie tylko koncepcja. Wiadomo. Księgowy czuwa. Jednak te mi się najbardziej podobają:angel::angel::angel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 1 Lutego 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 1 Lutego 2015 Wróciłem do wiadomości od Hermesa o big bore do 650 i sprawa wygląda tak: 900 (889ccm) zbudował koleś z Procycle. I jest to mod jednostkowy. Chyba w tym motocyklu: http://www.procycle.us/bikepages/dr650.html#engine Natomiast ta firma ma w sprzedaży big bore 790 (786ccm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoszenie Share Napisano 1 Lutego 2015 Dokładnie jest tak jak piszesz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WieRcik Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoszenie Share Napisano 1 Lutego 2015 Pięknie literek w singlu , fajnie musi to warczeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 1 Lutego 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 1 Lutego 2015 Bigosiarze! Mam parę gratów do odstąpienia. Wszystko oprócz silnika, ramy, dziobu, bagażnika, lusterka i klamki sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 2 Lutego 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 2 Lutego 2015 Taki SM dla koloru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 15 Lutego 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 15 Lutego 2015 Czy z tych oznaczeń na tłoku (DR800) można wyczytać selekcę? ART, L 1, 0B26. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kristos1971 Napisano 19 Lutego 2015 Zgłoszenie Share Napisano 19 Lutego 2015 Widzę, że ,,mechanicy'' pchają się z odpowiedziami... W temacie: nie wiem jak w suzukach, ale w pojazdach które znam (jawa, komar), do ustalenia odpowiedzi na powyższe pytanie potrzebne są dwie rzeczy; 1. dokumentacja producenta, lub serwisowa z podanymi wymiarami itd. 2. przyrząd pomiarowy znany jako śruba mikrometryczna. Następnym krokiem jest pomiar zużycia gładzi cylindra średnicówką i ... Reasumując- ja bez danych fabrycznych nie umiem....:facepalm: P.s. To jest mistrzostwo- nic nie wiedzieć, ale się rozpisać o tym... Chyba trzeba niedługo startować w wyborach... Do rady gminy...:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się