Ertek Napisano 7 Września 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 7 Września 2015 (edytowane) Wpadł mi dzisiaj w oko zbiornik paliwa z Kawy Z1R '78. Obawiam się czy nie za kanciasty? Edytowane 7 Września 2015 przez Ertek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 8 Września 2015 Zgłoszenie Share Napisano 8 Września 2015 Wydaje sie ok na moje oko. Sprawdz czy wymiarowo bd pasowal wytapatalkowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 10 Września 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 10 Września 2015 (edytowane) Wstępnie mi się podoba. Co myślicie? Edytowane 10 Września 2015 przez Ertek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 10 Września 2015 Zgłoszenie Share Napisano 10 Września 2015 Dooooobry ;D lezy jak ulal!! wytapatalkowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 15 Września 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 15 Września 2015 Hessler się odezwał. Wałek nadaje się do regeneracji. Niestety, koszt spory. :| Auftragsbestätigung Sehr geehrte Damen und Herren, vielen Dank für Ihren Einkauf im DR-BIG-SHOP. Wir bestätigen den Auftrag wie folgt: Pos Produkt Bezeichnung Menge Einzelpreis Betrag 10 137 HRT Nockenwelle POWER PLUS! 1 St 186,50 186,50 Summe 186,50 Versandkosten 13,50 Nettobetrag 168,07 Umsatzsteuer 19% 31,93 Endbetrag EUR 200,00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 20 Września 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 20 Września 2015 Podaba mi się taki minimalizm. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bosi Napisano 20 Września 2015 Zgłoszenie Share Napisano 20 Września 2015 (edytowane) Minimalizm pasuje do huskowskich silników, które wyglądają prawie jak wodne dwupaki. Kumpel teraz miał takowy w Albanii (TE610) i chociaż wiedziałem że to 4T, nie mogłem w to uwierzyć. A wogóle to kumple będą chyba rozsprzedawać na jesieni praktycznie cały silnik Biga. Z tego co wiem góra idealna. Coś tam klękło, chyba korba. Edytowane 20 Września 2015 przez bosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 21 Września 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 21 Września 2015 A wogóle to kumple będą chyba rozsprzedawać na jesieni praktycznie cały silnik Biga. Z tego co wiem góra idealna. Coś tam klękło, chyba korba. Szkoda, szukam wału, ale daj znać bo przy okazji poznałem kilku chętnych na inne części. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bosi Napisano 21 Września 2015 Zgłoszenie Share Napisano 21 Września 2015 Pytałem, wał i tylko wał akurat jest dętka. Zatarty, przebarwiony, ale chyba zdatny do regeneracji. Mają się pospieszyć z decyzją. Mam w Bielsku wielkiego magika od wałów i korb. Starszy pan, dobry fachowiec. Połowa bielskich zabytków jeździ jeszcze dzięki Niemu. Ceny rozsądne. Dużo mięsa ma dół korby, gdyby trzeba było coś przykombinować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 21 Września 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 21 Września 2015 Wał mam już regenerowany, także nic z tego. Muszę znaleźć używkę w dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bosi Napisano 21 Września 2015 Zgłoszenie Share Napisano 21 Września 2015 Wał mam już regenerowany, także nic z tego. Muszę znaleźć używkę w dobrym stanie. Dla tego Pana nie ma złych wałów. Jak nic nie znajdziesz, może pokaż Mu swój? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 21 Września 2015 Zgłoszenie Share Napisano 21 Września 2015 Ertek, może warto sprawdzić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 21 Września 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 21 Września 2015 (edytowane) Dzięki bosi, oczywiście nie wykluczam. Póki co szukam ładnej używki. P.S. Dostałem właśnie odpowiedź od Hesslera odnośnie regeneracji wału korbowego: "but we can repair crankshaft for around 300 parts around 100 eur work" Edytowane 21 Września 2015 przez Ertek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 22 Września 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 22 Września 2015 Wesoła twórczość. :cyklop: :facepalm: :diabel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bosi Napisano 23 Września 2015 Zgłoszenie Share Napisano 23 Września 2015 "but we can repair crankshaft for around 300 partsaround 100 eur work" Myślę że w Bielsku podobnie, tylko w innej walucie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 5 Listopada 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 5 Listopada 2015 Mam nadzieję że pan Hessler się spisał. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 24 Grudnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 24 Grudnia 2015 Co tam słychać w temacie :idea: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 24 Grudnia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Grudnia 2015 Wiem, wiem. Przynudzam, ale nie traćcie wiary! Projekt w toku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 29 Grudnia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 29 Grudnia 2015 Szukam inspiracji i nie mogę się zdecydować co zrobić z zadupkiem. Chyba obetnę i dorobię coś w tym kształcie, jednak z lekko podniesionym tylnym błotnikiem: http://www.motographite.com/2011/10/honda-nx650-custom-scrambler-by-kiddo.html Z przodu minimalistyczny błotnik na oponie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hermes Napisano 29 Grudnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 29 Grudnia 2015 Fajnie wygląda ten zadupek z linku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 30 Grudnia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 30 Grudnia 2015 Z drugiej strony, korci mnie, żeby zrobić z tyłu dwa klasyczne amortyzatory. http://jabokomotocyklachinietylko.blox.pl/2013/03/Sentymentalna-wyprawa-w-teren-czyli-Sportster.html http://www.caferacer.com.pl/forum/index.php?action=profile;u=670;sa=showPosts;start=15 http://jabokomotocyklachinietylko.blox.pl/2014/08/Rossopuro-Scrambler-Nevada-750.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polly Napisano 30 Grudnia 2015 Zgłoszenie Share Napisano 30 Grudnia 2015 Ten z centralnym ma bardziej czystą linię. Dwa to duży krok w stronę klasyki. Pytanie jaka jest Twoja wizja? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 30 Grudnia 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 30 Grudnia 2015 (edytowane) Czym dłużej patrzę na swoją zmotę, tym bardziej skłaniam się ku klasyce. Ten zbiornik determinuje taki styl. Wszystko okaże się po tym jak wpasuję wahacz i wyrzeźbię ramę zadupka. :) Edytowane 31 Grudnia 2015 przez Ertek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz7924 Napisano 1 Maja 2016 Zgłoszenie Share Napisano 1 Maja 2016 Ertek, czy Hessler podaje parametry wałka? W meilach i na forum niem. broni się jak może. Albo sam nie wie albo to jakaś tajemnica jest. Podaje tylko stage 1 stage 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ertek Napisano 1 Maja 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 1 Maja 2016 czy Hessler podaje parametry wałka? Nic o parametrach nie wiem. Maciek Majster stwierdził że jest to jedyna alternatywa. Dalej szukam wału korbowego. Gdyby ktoś coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się