Skocz do zawartości

Jak sobie BIGOSu naważyłem.


Ertek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 179
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hessler się odezwał. Wałek nadaje się do regeneracji. Niestety, koszt spory. :|

 

 

Auftragsbestätigung

Sehr geehrte Damen und Herren,

vielen Dank für Ihren Einkauf im DR-BIG-SHOP. Wir bestätigen den Auftrag wie folgt:

 Pos Produkt Bezeichnung Menge Einzelpreis Betrag

10 137 HRT Nockenwelle POWER PLUS! 1 St 186,50 186,50

Summe 186,50

Versandkosten 13,50

Nettobetrag 168,07

Umsatzsteuer 19% 31,93

Endbetrag EUR 200,00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimalizm pasuje do huskowskich silników, które wyglądają prawie jak wodne dwupaki. Kumpel teraz miał takowy w Albanii (TE610) i chociaż wiedziałem że to 4T, nie mogłem w to uwierzyć.


A wogóle to kumple będą chyba rozsprzedawać na jesieni praktycznie cały silnik Biga. Z tego co wiem góra idealna. Coś tam klękło, chyba korba.

Edytowane przez bosi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wogóle to kumple będą chyba rozsprzedawać na jesieni praktycznie cały silnik Biga. Z tego co wiem góra idealna. Coś tam klękło, chyba korba.

Szkoda, szukam wału, ale daj znać bo przy okazji poznałem kilku chętnych na inne części. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem, wał i tylko wał akurat jest dętka. Zatarty, przebarwiony, ale chyba zdatny do regeneracji.

Mają się pospieszyć z decyzją.

Mam w Bielsku wielkiego magika od wałów i korb. Starszy pan, dobry fachowiec. Połowa bielskich zabytków jeździ jeszcze dzięki Niemu. Ceny rozsądne. Dużo mięsa ma dół korby, gdyby trzeba było coś przykombinować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bosi, oczywiście nie wykluczam. Póki co szukam ładnej używki.

 

P.S.

Dostałem właśnie odpowiedź od Hesslera odnośnie regeneracji wału korbowego:

 

"but we can repair crankshaft for 
around 300 parts
around 100 eur work"
Edytowane przez Ertek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Szukam inspiracji i nie mogę się zdecydować co zrobić z zadupkiem. Chyba obetnę i dorobię coś w tym kształcie, jednak z lekko podniesionym tylnym błotnikiem: http://www.motographite.com/2011/10/honda-nx650-custom-scrambler-by-kiddo.html

 

Z przodu minimalistyczny błotnik na oponie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym dłużej patrzę na swoją zmotę, tym bardziej skłaniam się ku klasyce. Ten zbiornik determinuje taki styl. Wszystko okaże się po tym jak wpasuję wahacz i wyrzeźbię ramę zadupka. :)

Edytowane przez Ertek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

 

 


czy Hessler podaje parametry wałka?

 

Nic o parametrach nie wiem.

Maciek Majster stwierdził że jest to jedyna alternatywa.

 

 

Dalej szukam wału korbowego. Gdyby ktoś coś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.