Jump to content
Sign in to follow this  
Ertek

Jak sobie BIGOSu naważyłem.

Recommended Posts

Dzięki Tank.

 

Hermes. A czy te gaźniki mają ssanie ręczne czy auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co wyczytałem na XTZ chłopaki rezygnują z Mikuni na rzecz Keihin , w Tygrysach też na początku były M ale pod koniec produkcji już K , mniejsze spalanie i lepsze oddawanie mocy , tyle wyczytałem , a co do gaźnika to miałem tak w quadzie po wizycie w service , zrobił mi to Marek z Wręczycy , elegancko obciął tą tuleję okalającą śrubkę naciął ją , podgrzał małym palnikiem , takim jubilerskim , i elegancko wyszła.Z z gaźnikami K trzeba pamiętać odpowiednim poziomie paliwa bo to rzutuje na całą resztę , spalanie , dynamikę i trzeba zmienić linkę od gazu bo na M jest jakieś 5 mm luzu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hermes. A czy te gaźniki mają ssanie ręczne czy auto?

TM40 miał ręczne ssanie.

 

W Keihin FCR39 występował problem z przepustnicami... :P Czasem coś lubiło na tłok polecieć :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czasem coś lubiło na tłok polecieć :D

 

Coś czytałem. Pękająca iglica? Ciekawe jak może pęknąć iglica w gaźniku? Toż to zakrawa na kpiny:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradzasz Keihina? Cena podobna, odległości różne. W razie skorzystania z gwarancji (tfu, tfu) istotne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tyle odradza, co wskazałem na parszywy problem w FCR39. Keihin robi fantastyczne gaźniki.

Ja wybrałem Mikuni z 3 głównych powodów: tanie dysze, sprawdzona konstrukcja (patrz przepustnica) i łatwośc montażu - linki idealnie pasowały, dosłownie "Plug and Play"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego napisałem że trzeba się przyłożyć do regulacji i wiedzieć jak to zrobić , z przepustnicami nie ma żadnych problemów to tylko kwestia regulacji , źle ustawiony poziom paliwa daje taki efekt przelewu i nieszczelności przepustnic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co wyczytałem na XTZ chłopaki rezygnują z Mikuni na rzecz Keihin ' date=' w Tygrysach też na początku były M ale pod koniec produkcji już K , mniejsze spalanie i lepsze oddawanie mocy , tyle wyczytałem , a co do gaźnika to miałem tak w quadzie po wizycie w service , zrobił mi to Marek z Wręczycy , elegancko obciął tą tuleję okalającą śrubkę naciął ją , podgrzał małym palnikiem , takim jubilerskim , i elegancko wyszła.Z z gaźnikami K trzeba pamiętać odpowiednim poziomie paliwa bo to rzutuje na całą resztę , spalanie , dynamikę i trzeba zmienić linkę od gazu bo na M jest jakieś 5 mm luzu.

[/quote']

 

Też mi się Keihin bardziej podoba, tylko żeby można było go kupić gdzieś w EU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sobotę piec idzie na stół:diabel::diabel::diabel:

 

Jest pomysł przerobić go na kopkę:exclamation:

 

Tylko szukam materiałów na ten temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kulasy polamiesz, jak będziesz się kopal z takim singlem bez dekompresora:)

wytapatalkowane

Share this post


Link to post
Share on other sites

750 ma w oryginale dekompresję , zawsze można dołożyć , zresztą co tam odbity piszczel albo lot na niskim pułapie nad kierownicą :angel::angel::angel:

Share this post


Link to post
Share on other sites

800 ma dekompresator. Kopniaka się nie boję, kwestia wprawy :) Jak miałem 14 lat to śmigałem na Junaku. Raz poszybowałem i się nauczyłem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie jest na lince. Są też elektryczne, tylko nielubiane (jeszcze nie wiem dlaczego). Generalnie przeżezałem gógla i niewiele znalazłem na temat przeróbki na kopniaka. Ale temat mi się podoba, chcę takiego surowego dzikusa :diabel::diabel::diabel:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy rozbiórce silnika zatrzymał mnie brak ściągacza do magneta. Niestety mój wewnętrzny macgyver nie poradził sobie z tym problemem ;).

Po bliższych oględzinach wychodzi na to że, pomimo minimalnego zużycia tłok-cylinder, nie obejdzie się bez nowego tłoka +szlif.

Tłok wygląda na przytarty. Głowica w bdb. stanie. Do wymiany nakrętki na wale i koszu sprzęgłowym (odkręcane ruskim sposobem).

Reszta w przyzwoitym stanie. Muszę kupić bądź pożyczyć ściągacz do magneta i dokończyć demontaż.

 

20141122290be5b9d1f0e6838a196f44846061dd53.JPG20141122396806553d4f0b44b403308b3b85f8af1f.JPG20141122480a1014472d330c24d205488ecfc95979.JPG2014112257aa49aeeac0ae3b5c534bfd77d9433239.JPG2014112206a4ecda4a5b8f6142539cd90755107461.JPG2014112216418cbab95e9b5ed39336387e93b59ce4.JPG2014112225d65b22cc1a75d2ba3c4003009fdd2f1c.JPG2014112235604bbb183dc5e10f34a5f83948f1b249.JPG201411224963f5732c22c87a7d3371d4c39dd9c1ab.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boszku boszku nie da się :facepalm::facepalm::facepalm: albo palniczkiem letko podgrzać , napisz do kija on napewno będzie wiedział co i jak.

- - - - - aktualizacja - - - - -

A tak na poważnie to przy takiej inwectycji głupotą byłoby upychanie tego badziewia z powrotem , ile szlif 150zł a tłok nad wymiar jak zamawiałem u Tomira na Rocha , polecam bo mimo że już nie ma suzuki to ceny ma o niebo lepsze niż Romek , zapłaciłem 170zł do 400cm za oryginał suzukowski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety WieRcik. Nowy tłok ponad 1000zł:@:@:@:

 

Ale co palniczkiem??? Te nakrętki to ktoś po rusku zrąbał:cyklop::cyklop::cyklop:

Co do kija, to wolę się nie wypowiadać. Swoją drogą, ta motoczewa jest jakaś smutna.:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magneto palniczkiem przetniesz co się będziesz ściągaczem męczył , toś mnie teraz zaskoczył , podjedź na warszawską tam maja różne zamienniki może coś dobierzesz , skąd taka cena , services?

Share this post


Link to post
Share on other sites
zamienniki może coś dobierzesz ' date=' skąd taka cena , services?[/quote']

Nominał ma 105mm średnicy. Nic nie dobierzesz. Tylko ory lub drogie zamienniki- Wossner nicasil, lub coś tam jeszcze było.

Ceny od 280 do 330 erło.:@:@:@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik rozebrany. Teraz muszę tylko odgruzować stół w piwnicy, pomyję wszystko i zrobię dokładniejsze zdjęcia.

Tempo roboty przy bigu w grudniu będzie słabe ze względu na prace wykończeniowe domu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pomysł żeby wsadzić z tyłu monowahacz kompletny z kołem z Triumpha Speed Triple.

 

20150127077952607988cee879e589b819e73ada3f.jpg

Co Wy na to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.